Wielkanocna pocztówka (w obronie życia poczętego)

1. Data: 2004-04-04 17:35:50

Temat: Wielkanocna pocztówka (w obronie życia poczętego)
Od: "Jacek Placek" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod poniższym linkiem do ściągnięcia gotowiec do wydruku (119 kB):
http://republika.pl/willa_cyprys/pocztowka_wielkanoc
na_wersja_do_druku.jpg
Kartkę proponuję wrzucać do skrzynek adresatów pomijając pocztę lub
wysyłać - głównie do fanatyków tradycji pożerania jaj i kur (w tym do
parafii KK).
Proponowane napisy na pocztówce:
,, NIE CZYŃ Z BRZUCHA CMENTARZA - JEDZ JARZYNY, KASZE, OWOCE, ...'',
,, vege.pl '' ...

2. Data: 2004-04-06 08:29:09

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Placek" <j...@v...pl> wrote in message
> [...]
> Kartkę proponuję wrzucać do skrzynek adresatów pomijając pocztę lub
> wysyłać - głównie do fanatyków tradycji pożerania jaj i kur (w tym

Żaden fanatyzm nie jest zdrowy. Ten wegetariański też.

J.

Za duża różnica wieku ?
:( stalo sie - dlugie
Czy powinnam wystąpić o rozwód?