Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych

21. Data: 2014-12-01 21:31:08

Temat: Re: Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych
Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2014-12-01 20:15:07 niejaki Sebastian Biały napisał:
> [...]
-Set-Artikel-Nr-4645000-/141455974853?pt=DE_Baby_Kin
d_Baby_T%C3%BCr_Treppenschutz&hash=item20ef6ee1c5

> Czy to to:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=eOORA9lrYNg

nie to ale podobne (prostsze i tańsze)

> Da się to gdzies w pl w sklepie pomacać?

wolfcraft jest na tyle znaną marką że w jakimś markecie budowlanym typu obi
czy praktiker powinno być na 100%

a jak nie to:

http://allegro.pl/wolfcraft-zestaw-do-polaczen-kolko
wych-4645000-i4838445512.html

te cudaki z filmu są tu:

http://allegro.pl/zestaw-do-polaczen-kolkowych-wolfc
raft-3750000-i4856105552.html

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

22. Data: 2014-12-31 10:27:21

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to jest bardzo dobry patent z Wolfcrafta - znam i polecam.
Prostopadle, pod kątami i z ogranicznikiem głębokości.
http://allegro.pl/wolfcraft-stojak-do-wiertarki-wier
tarski-4522000-i4931457635.html

Do tego odpowiednie wiertła i jedziesz.

CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Darmowy program do projektowania mebli
Kominek i podczerwień
Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli