Wierność - nie_do_wiary?

81. Data: 2002-04-23 11:21:28

Temat: Re: Wierność - nie_do_wiary?
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasanka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aa3f5c$19k$1@news.onet.pl...
> hahaha
> a moze rozszezymy na "wplyw gadu gadu, icq , tlenu , odigo, trilliana,
irca
> i ju znie wiem czego jeszcze ;) etc na zycie rodzinne aktywnych
> uzywtkownikow netu ( w tym usenetu )" ahaha bylo by ciekawie pewnie ;)

ok, czyli proponuje poprostu temat " wplyw internetu na rodziny aktywnych
uzytkownikow wyzej wymienionego- ze szczegolnym uwzglednieniem SDIajowcow"
:))))))))

pozdrawiam
N (i) E (j) A

82. Data: 2002-04-23 11:24:18

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Ostatnio jedna grupa tak mnie rozbroiła swoim poziomem że aż z niej
> zrezygnowałem. Ciągle tylko A.Buzdygan.

oj dobrze ze przypomniales, no wiec mam w sumie 3 rozbrajajace grupy:))))

a masz papatki od Miszcza? bo ja mam:)))))))))))))

pozdrawiam
N (i) E (j) A z glupawka lekka;))

83. Data: 2002-04-23 11:33:14

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa3gaf$hvd$...@n...tpi.pl...

> Jestem dorosła, znam swoje poglądy i jeśli ktoś będzie mi próbował
przypisać
> inne, z góry jest skazany na porażkę. Więc bądź łaskawa nie przypisywać mi
> takich poglądów, jakie wygodnie Ci jest, abym miała. Nie podpiszę się pod
> nimi tylko i wyłącznie po to, by sprawić Ci przyjemność ;-))

Wzajemnie.
Variete.

84. Data: 2002-04-23 11:35:39

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> oj dobrze ze przypomniales, no wiec mam w sumie 3 rozbrajajace
grupy:))))

> a masz papatki od Miszcza? bo ja mam:)))))))))))))

Nie wiem - ale możliwe - zresztą w międzyczasie zmieniłem Nick bo mi
się nie chciało używać Alt-a i adres bo mnie namierzyli spamowcy.

Pozdrawiam
Qwax

85. Data: 2002-04-23 11:40:24

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Variete <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3a5n$39b$...@n...tpi.pl...

> O nietolerancji świadczy niedowierzanie tym, którzy mówią, że są i mają
> zamiar być wierni!

O, jakaś nowa forma nietolerancji ;-) W takim wypadku wszyscy jesteśmy
bardzo nietolerancyjni, bo zawsze komuś niedowierzamy (chyba, że tylko
niedowierzanie w wierność jest nietolerancją a niedowierzanie tym, którzy
np. twierdzą, że widzieli ufo jest jak najbardziej właściwe ;-))

> Bez rozważania czy im się to uda czy nie. Nie pamiętam
> czy padły stwierdzenia "nigdy", ja raczej rozumiem to w sposób nie
> zamierzający i nie zmierzający do zdrady. Dlaczego nie możesz tego
> zaakceptować? Czy Ciebie boli to, że Tobie może się nie udało, a inni
stoją
> jeszcze przed szansą wygrania z pokusami?

Nie, po prostu trochę poprzyglądałam się temu światu i tak jak już kilka
razy tu pisałam - znam kilka kobiet, które dałyby się pokroić za to, że
mężowie ich nigdy nie zdradzą, a nie są świadome tego, że już powinny być
pokrojone ;-) Ale oczywiście nie mam na myśli ani Ciebie ani nikogo
konkretnego z tej grupy.

"Nigdy" rzeczywiście mogło nie paść (nie śledzę dokładnie wszystkich wątków
o flircie, zdradzie itp. bo lekko mnie to znużyło),ale padło "Jeśli ktoś
mówi, że nie zdradzi to nie zdradzi!!" a z tym to już róznie bywa (poczytaj,
co napisał On). Ludzie się zmieniają i zmienia się czasami to co mówią.

> Wszyscy, którzy nie doświadczyli zdrady umrali w tej błogiej
nieświadomości
> jaką ja reprezentuję?

Nie, po prostu próbuję zwrócić łaskawą uwagę, że nie o zawsze o wszystkim
się wie i trzeba to też brać pod uwagę (tego właśnie dotyczyła
"nieświadomość" - pewnego stanu świadomości, że nie wszystko w tym świecie
jest pewne). I nie próbować od razu strzelać do
tych, którzy ostrzegają, ze jeszcze wszystko się może zdarzyć.

> Kto powiedział, że ja mam stuprocentową wierność? Ja mam tylko zasady,
> których staram się nie łamać. I to samo tyczy mojego męża. Nie wiem co
> stanie się za 10 lat. Ale aktualnie wiem, że nie sprowokuje mnie do fliru
> rozebrany przystojny facet.

No, to się chwali :-) Ale teraz już piszesz trochę łagodniej, a jeszcze
kilka postów
wcześniej byłaś bardziej kategoryczna i o ową kategoryczność cały czas mi
chodzi. Ja nie potrafię powiedzieć czym będę się kierować za 10 lat i nie
będę iść na ostre noże po to, by udowodnić, że np. będę robiła wszystko dla
ratowania ginących motylków. I to jest właśnie to o co mi chodzi - nie każę
nikomu zdradzać, ale zwracam uwagę, by zakładali, że pewne rzeczy mogą się z
czasem zmienić (w nas, w otaczających nas ludziach itd.).

> Czy Tobie się wydaje, ze mnie nie obrażasz zakładając, że będę szła do
łóżka
> z kimkolwiek, ze uważasz, ze na 100% zostanę zdradzona, sama zdradzę
itd...

Oj, nie przeginaj! ;-) Teraz policytujmy się, kto czuje się bardziej
obrażony.
A nie sądzisz, że mogłabym czuć się obrażona przez to, że... (i tu wstaw
sobie całkowicie dowolny cytat z całkowicie dowolnego Twojego postu z
całkowicie dowolnej grupy)
Przyjmij wreszcie do wiadomości, że nie zakładam, że coś się musi albo nie
może zdarzyć. Życie bywa nieprzewidywalne. Kropka. I jeśli masz zamiar się
na coś obrażać, to obraź się na życie za to, że takie jest.

> Nie denerwuję się czytając o zdradzie tylko czytając posty takie jak Twój,
> które próbują wmówić mi, że na 100%... itd.. czytaj wyżej.

To najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem! To bardzo przydatna
umiejętność i IMHO powinni ją wpajać już w szkole podstawowej.
Cały czas powtarzam, że różne rzeczy mogą się zdarzyć i że nie należy
zakładać żadnej pewności.
A Ty próbujesz mi wmówić, że twierdzę, że na pewno zdradzisz/będziesz
zdradzona (jakiś mały cytacik ze mnie? ;-))
> [...]

> Denerwuję się
> kiedy ludzie okazują mało zrozumienia dla tych, którzy mają odmienne
zdanie.

A jednocześnie sama wykazujesz bardzo mało zrozumienia (posuwając się do
przekręcania cudzych poglądów...) dla tych, którzy mają inne zdanie....

Monika

86. Data: 2002-04-23 11:44:22

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gibes napisała

[...]

Moniko, ale to chyba ich problem, nie sądzisz? Dlaczego denerwuje Cię (i nie
tylko Ciebie) fakt, że ktoś komuś ufa bezgranicznie, nawet jak miałby się na
tym "przejechać"? Czy z podobnymi emocjami komentujesz fakt, że ktoś tam pali
jak smok i upiera się przy tym, że i tak nic mu nie będzie? Przecież to jego
problem! Tak samo, jak moim (i nie tylko) "problemem" jest to, że mówię, iż
ufam mojemu mężowi w 100%.

: Ludzie się zmieniają i zmienia się czasami to co mówią.

_Wszyscy_ludzie?

Maja

87. Data: 2002-04-23 11:44:50

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik On <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3db8$r3i$...@n...onet.pl...
> Nie wiem dlaczego ale tak łatwiej skonczyc spory :)

OK, On, będę ochotniczką, choć mam ograniczony sposób myślenia (więc z
założenia nie mogę być mądrzejsza ;-)))
Od tej chwili ani słowa na temat zdrad, głupoty, nieświadomości itd.
A niektórzy niech się uczą sami, a nie z mojego rozległego doświadczenia
;-)))

pozdrawiam wszystkich Monika

88. Data: 2002-04-23 11:52:51

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3dfq$cr7$...@n...tpi.pl...
> Pewnie, że łatwiej ale ja jestem kłótliwa, kontrowersyjna, mam paskudny
> charakterek, jestem zaczepna, i wogóle zdemoralizowana i lubie doprowadzac
> sprawy do konca.
> PS. wszystkie wymienione epitety to moje zalety, wad nie posiadam :-P

Ups! Zawsze podejrzewałam, że mam siostrę bliźniaczkę, którą mi ukradli w
szpitalu ;-)))

Monika (kłótliwa, kontrowersyjna ect. ect. ;-))

89. Data: 2002-04-23 11:55:10

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Variete <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3dhq$dfh$...@n...tpi.pl...

> I przepraszam wszystkich, którzy poczuli się urażeni moimi słowami. Bardzo
> sedrczenie z całych slił przepraszam. Nie miałam zamiaru nikogo obrazić.

Peace :-)

Monika

90. Data: 2002-04-23 12:02:26

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od tej chwili ani słowa na temat zdrad, głupoty, nieświadomości itd.
> A niektórzy niech się uczą sami, a nie z mojego rozległego
Jak można mieć "ograniczony sposób myślenia" przy "rozległym
doświadczeniu?

Pozdrawiam
Qwax

Salma&cornick, bylo: Jak byc druga mama.
Dom opieki (długie)
odreagowac? jak?
Nowe tematy.
życie