Wierzba Iwa - rdzawe liscie

1. Data: 2004-08-22 14:23:08

Temat: Wierzba Iwa - rdzawe liscie
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest tego przyczyna i czym to potraktowac ?, a przy okazji na powojniku
jakies czarne plamy i dziurki w lisciach. Pozdrawiam forumowiczów.

--
Mazury - czarter jachtu http://www.republika.pl/rocichy/
gwarancja wspaniałych wakacji

2. Data: 2004-08-31 18:52:00

Temat: Re: Wierzba Iwa - rdzawe liscie
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisał w wiadomości
> Co jest tego przyczyna i czym to potraktowac ?, a przy okazji na powojniku
> jakies czarne plamy i dziurki w lisciach. Pozdrawiam forumowiczów.

Wierzby sa podatne na rdze i to jest wlasnie ta choroba.
Z powojnikiem to nie wiem, ale jest cos takiego jak "choroba powojnikow"
ktora niszczy cale rosliny - liscie usychaja.

Elfir

Odmiany mięty
Zubrowka (ale trawa :) na allegro
New comer