...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...

31. Data: 2005-08-17 20:33:21

Temat: Re: ...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1d9otfzuc92fg$.hp94a41i5wob.dlg@40tude.net...

> Odezwę się, tylko nie dam sie namówić na jakieś drogie, nieskuteczne
> preparaty. Mnie to tylko hipnoza chyba pomoże.

nie jestem akwizytorem firmy glaxo, wiec na zadne zybany cie nie bede
namawial
... a nie sama hipnoza czlowiek zyje :-)

--
pozdro
ape

32. Data: 2005-08-17 20:37:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 22:33:21 +0200, *ape*
<news:de06v4$5u8$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> nie jestem akwizytorem firmy glaxo, wiec na zadne zybany cie nie bede
> namawial
> ... a nie sama hipnoza czlowiek zyje :-)

Ok:-)
Napisałam już z 15 minut temu :-)

--
Kaja

33. Data: 2005-08-18 05:47:50

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Aug 2005, Trapez wrote:

> To przecież cały wic polega na tym, że są to wszystko wspomagacze, a nie
> cudowne leki. Człowiek aby się uzdrowić musi zmienić swoje obyczaje, które
> doprowadziły do choroby.

zamiast wspomagacze nazwalbym wyciagacze kasy ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Książka
gimnastyka po operacji
Problem z paznokciami
Escherichia coli u dziecka bardzo prosze o pomoc
dentysta+laser w krakowie?