...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...

21. Data: 2005-08-16 20:57:26

Temat: Re: ...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:mx7ap5qbc2yh.3ryhwqujy3vg$.dlg@40tude.net...

> Nie mogę :-(

nie mozesz czy nie chcesz, bo to dwie rozne sprawy?

--
pozdro
ape

22. Data: 2005-08-16 21:36:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Aug 2005 22:57:26 +0200, *ape*
<news:ddtk53$ekf$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> nie mozesz czy nie chcesz, bo to dwie rozne sprawy?

CHCĘ, ale nie mogę funkcjonować bez papierosów.
Jak przebywam z ludźmi, którzy nie palą, to potrafię się wstrzymać (na jakiś
czas), ale jak jestem u matki i nie myślę o zapaleniu, a ona mi zacznie
gadać o papierosach, to się zaraz zdenerwuję i zapalę. Jestem po prostu
przekorna i nie lubię jak ktoś próbuje mną dyrygować.

--
Kaja

23. Data: 2005-08-16 22:07:05

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <lo2z0xjzuido$.1j1jlamyjwlr1$.dlg@40tude.net>
tako rzecze Trapez :

> A ja na to patrzę z innej strony. Firmy wytwarzające sprzęt i lekarstwa do
> leczenia raka, zarabiają na tym dosyć duzą kasę i nie pozwolą aby ktoś ich
> pozbawił części zysków jakimś tam preparatem z torfu.

Aha, bo same wolą czerpać zyski z jakiegoś tam preparatu z cisu. A jak
będziesz dalej to rozpowiadał to odwiedzą Cię faceci w czerni ;-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

24. Data: 2005-08-17 06:26:37

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prostu
> przekorna i nie lubię jak ktoś próbuje mną dyrygować.

zadam wiec kolejne pytanie: naprawde chcesz czy tylko mowisz, ze chcesz?
robisz cos zeby rzucic?

--
pozdro
ape

25. Data: 2005-08-17 06:30:20

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Aug 2005 22:07:05 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Robert Pyzel
napisał(a):

> Aha, bo same wolą czerpać zyski z jakiegoś tam preparatu z cisu. A jak
> będziesz dalej to rozpowiadał to odwiedzą Cię faceci w czerni ;-)

Liczę, że zaproponują mi kasę za milczenie :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

26. Data: 2005-08-17 06:44:05

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CHCĘ, ale nie mogę funkcjonować bez papierosów....Jestem po prostu
> przekorna i nie lubię jak ktoś próbuje mną dyrygować.
ROFL !!!
Indywidualna wersja 'bądź sobą - wybierz Pepsi'?

--
Krzysiek, EBP
Marksiści zgodzili się, że nie są posiadaczami prawdy tylko pod warunkiem,

27. Data: 2005-08-17 14:21:57

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 08:26:37 +0200, *ape*
<news:ddulb6$l4s$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> zadam wiec kolejne pytanie: naprawde chcesz czy tylko mowisz, ze chcesz?
> robisz cos zeby rzucic?

Chcem, ale nie mogem. Te papierosy to jakiś narkotyk, który mną zawładnął.

--
Kaja

28. Data: 2005-08-17 14:23:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 08:44:05 +0200, *Krzysztof (Suzuki Kokushu)*
<news:etujtb4mwqch$.z8m7xhys4ata.dlg@40tude.net> napisał(a):

> ROFL !!!
> Indywidualna wersja 'bądź sobą - wybierz Pepsi'?

Nie, to nie to :-(

--
Kaja

29. Data: 2005-08-17 19:46:39

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chcem, ale nie mogem. Te papierosy to jakiś narkotyk, który mną
zawładnął.

jesli masz ochote rzucic - odezwij sie na priva

--
pozdro
ape

30. Data: 2005-08-17 20:19:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 21:46:39 +0200, *ape*
<news:de047j$qau$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> jesli masz ochote rzucic - odezwij sie na priva

Odezwę się, tylko nie dam sie namówić na jakieś drogie, nieskuteczne
preparaty. Mnie to tylko hipnoza chyba pomoże.

--
Kaja

Książka
gimnastyka po operacji
Problem z paznokciami
Escherichia coli u dziecka bardzo prosze o pomoc
dentysta+laser w krakowie?