Winorośla w TV

11. Data: 2002-10-20 00:17:25

Temat: Re: Winorośla w TV
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aohi3j$672$...@n...gazeta.pl...

> To TY się bzdurami zajmujesz, Kalendarz Księżycowy jest święty i wara Ci
> od niego. Skoro czegoś nie pojmujesz to tego nie umniejszaj. Brak Ci po
> prostu paru komórek w mózgu [nie powiem dlaczego one akurat zginęły],
> które ułatwiłyby Ci komunikację-porozumienie z innymi. Zresztą nie jesteś
> odosobniony pod tym względem, Piotr S. nie odstępuje od Ciebie na 1mmm.
> ;-)))

Wyciągania mojego nazwiska bez powodu także bym się wstydził:-)

Brak kilku komórek to w medycynie norma, natomiast nadmiar jest patologią,
zwykle trzeba wycinać chirurgicznie.
Co do Księżyca to sam wiesz jak jest - niedawno była dyskusja. Od tamtej
pory nie mogę się pozbyć skojarzenia jego kształtu w nowiu z Esperalem:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl
PS. Anticol zalecisz w pełni Księżyca? Jak to jest w K.kalendarzu?:-)