Witajcie w Nowym Roku

1. Data: 2005-01-11 23:51:58

Temat: Witajcie w Nowym Roku
Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ogrodnicy,
Dziecko mi zaszczepilo konia trojanskiego, dyski sformatowane,
najniezbędniejsze pliki odzyskane, przeglądarka zmieniona na Linuxowego
FireFoxa i tu problem nie da się czytać normalnie grupy. Muszę zakładać
jakieś filtry a i tak czytam od końca. Straszne. Wcięło mi Wasze
poprzednie pisania i pogubilam tych co pisywali czasem na priva.
Odezwijcie się
michalina

2. Data: 2005-01-12 00:05:15

Temat: Re: Witajcie w Nowym Roku
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):

> [...]
> FireFoxa i tu problem nie da się czytać normalnie grupy. Muszę zakładać
> jakieś filtry a i tak czytam od końca. Straszne. [...]

Polecam:
http://www.apple.com/macmini/
Dostępne niebawem :-)

--
richo

3. Data: 2005-01-12 03:10:06

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:
> przeglądarka zmieniona na Linuxowego
> FireFoxa i tu problem nie da się czytać normalnie grupy. Muszę zakładać
> jakieś filtry a i tak czytam od końca.

Przeciez grupe powinnas czytac programem pocztowym, a nie przegladarka.
Ja uzywam teraz Firefoxa, a do poczty i grupy Thunderbirda, zadnych
klopotow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-01-12 10:34:47

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Przeciez grupe powinnas czytac programem pocztowym, a nie przegladarka.
> Ja uzywam teraz Firefoxa, a do poczty i grupy Thunderbirda, zadnych
> [...]
No i złapałeś mnie, oczywiscie używam Thunderbirda do przeglądania. Może
mam coś źle poustawiane, bo przy outlooku mialam pogrupowane tematy z
odpowiedziami pod spodem (w rozwinieciu), a tu muszę się domyślać do
czego jest odpowiedź. Może w wersji polskiej jeszcze tego nie ma.
michalina

5. Data: 2005-01-12 11:28:46

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Przeciez grupe powinnas czytac programem pocztowym, a nie przegladarka.
> Ja uzywam teraz Firefoxa, a do poczty i grupy Thunderbirda, zadnych

Wyglada na to, że jak już napiszę to odkrywam rzeczy oczywiste. Już
umiem naciskać ikonę posortuj wg tematu. Zastanowilo mnie dlaczego na
grupie budowlanej ten sam program pocztowy działa jak należy i stąd
odkrycie.
pozdrawiam odkrywczo
michalina

6. Data: 2005-01-12 13:09:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> [...]
> odpowiedziami pod spodem (w rozwinieciu), a tu muszę się domyślać do
> czego jest odpowiedź. Może w wersji polskiej jeszcze tego nie ma.

View --> Sort by --> Threaded (musisz sie domyslic, jak to jest po polsku).

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2005-01-12 14:09:23

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> View --> Sort by --> Threaded (musisz sie domyslic, jak to jest po polsku).
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Witaj, nie muszę się domyślać rozumiem.
pozdrawiam