Witam i od razu pytam. (Wawa).

1. Data: 2007-11-29 15:48:22

Temat: Witam i od razu pytam. (Wawa).
Od: "Pietuszka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie a do Warszawiaków mam sprawę.
Nie znam Warszawy zbyt dobrze a chciałabym zaprosić męża na kolację
urodzinową.
Może znacie jakieś dobre, miłe restauracyjki z polską bądz włoską kuchnią?

Z góry wszystkim dziękuję.

Pietruska.

2. Data: 2007-11-29 19:22:11

Temat: Re: Witam i od razu pytam. (Wawa).
Od: "! DÓKTÓR ! M.SKROBANKA ! SŁYNNY ! PEDJATRA ! " <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietuszka napisał:
> [...]
> urodzinową.
> Może znacie jakieś dobre, miłe restauracyjki z polską bądz włoską kuchnią?

zaproś go do bórdelu, ostatnio się skarżył że nie moze cie ruchać bo tak
ci jebie z pizdy że sanepid się dopierdala. aha i jak jusz pujdziecie do
tej angncji to odejdź od budynku na jakiś kilometr żeby nie czuł tego
smrodó jak będzie se órzywał

3. Data: 2007-11-30 10:00:18

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietuszka" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> urodzinową.
> Może znacie jakieś dobre, miłe restauracyjki z polską bądz włoską kuchnią?

Nie byłem, ale ponoć ta jest godna polecenia:
http://www.ilcaminetto.pl/
Dopisał jeszcze znajomy, że "w niedziele stolik trzeba rezerwować (inaczej
marne szanse na miejsce), w soboty czasami też."
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

4. Data: 2007-11-30 10:16:34

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietuszka napisał(a):
> [...]
> urodzinową.
> Może znacie jakieś dobre, miłe restauracyjki z polską bądz włoską kuchnią?

Polecam meksykańską - El Popo. Miła, bezpretensjonalna knajpka,
zwłaszcza wieczorem fajny nastrój - meksykańskie klimaty.
Polecam "deskę meksykańską" czy jakoś tak się to nazywało - dużo dobrych
rzeczy na raz, naprawdę polecam, a lubię dobre jedzonko :-)

PS. El Popo ul. Senatorska 27 (0-22) 827-23-40
Lepiej zarezerwować stolik wcześniej - ostatnio były kłopoty.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

5. Data: 2007-11-30 13:40:37

Od: "oponent" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Polecam "deskę meksykańską" czy jakoś tak się to nazywało - dużo dobrych
> rzeczy na raz, naprawdę polecam, a lubię dobre jedzonko :-)

Polska albo włoska miała być tłuku

6. Data: 2007-11-30 13:48:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oponent napisał(a):

> Polska albo włoska miała być tłuku

Hmmm... Tylko tłuki pytają w necie o dobre restauracje - nietłuki je po
prostu znają, bo do nich chodzą i mogą tłukom coś zasugerować.
Szukaj knajpy dla chamów - ktoś ci na pewno coś doradzi.

7. Data: 2007-11-30 14:27:52

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał

> Hmmm... Tylko tłuki pytają w necie o dobre restauracje

Dlaczego obrażasz autora/kę wątku?

8. Data: 2007-11-30 15:12:32

Temat: Re: Przepraszam!!!
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alek napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał

> Dlaczego obrażasz autora/kę wątku?

Najmocniej przepraszam Autorkę - teraz spojrzałam. Byłam pewna, że to
oponent jest autorem - sądząc z jego sposobu reakcji na moją odpowiedź
wygląda właśnie na tłuka.
Przepraszam Autorkę - po prostu pomyślałam, że pomyliłam się i moją
propozycję odwiedzenia El Popo przedstawiłam oponentowi i stąd jego
odpowiedź, która mnie zdenerwowała. Oczywiste jest, że moje uogólnienie
było zbyt wielkie - ograniczam zakres odpowiedzi do oponenta, oczywiście!

9. Data: 2007-11-30 16:44:23

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał

> Dlaczego obrażasz autora/kę wątku?

Dlaczego odpowiadasz trollowi i zasmiecasz grupe cytowaniem?

10. Data: 2007-11-30 18:32:47

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Dlaczego odpowiadasz trollowi i zasmiecasz grupe cytowaniem?

Spadaj.

--
[...]

[allegro] Robert Sowa "Esencja Smaku"
[allegro] ryż do risotto Carnaroli Gran Riserva 2005
[allegro] nowy nieużywany blender Philips HR1372
[allegro] nowy nieużywany blender Philips HR2074
Jak ugotować?