Witam i prosze o rade.

1. Data: 2003-09-07 14:08:36

Temat: Witam i prosze o rade.
Od: "mIcHaL" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam taki problem, jadłem dzisiaj na obiad kurczaka i przez przypadek (nio ma
się rozumieć ż nie specjalnie) połknąłem kości , niby wszystko ok na razie
, czy powinienem coś wypić żeby to jakoś złagodzić/zneutralizować, a może
coś innego , dzięki za pomoc.

Ps. Nie wiedziałem gdzie pisać jeżeli napisałem na złą grupę to przepraszam

Michal

2. Data: 2003-09-07 16:20:16

Temat: Re: Witam i prosze o rade.
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjfe61$mlc$...@a...news.tpi.pl,
mIcHaL <n...@i...pl>:
> [...]
> wszystko ok na razie , czy powinienem coś wypić żeby to jakoś
> złagodzić/zneutralizować, a może coś innego , dzięki za pomoc.

1. Które kosci to byly - z jakiej dokladnie czesci kurczaka?

2. Czy byly nienaruszone (w calosci)?

--
Robert

3. Data: 2003-09-07 19:11:20

Od: "mIcHaL" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Które kosci to byly - z jakiej dokladnie czesci kurczaka?

jadłem pierś, ale mamuśka obcinała z całego kuraka z rożna także może jakaś
inna się zawieruszyła

> 2. Czy byly nienaruszone (w calosci)?

no to jakiś kawałek był :(

dzięki za odpowiedz na moje pytanie
Pozdrawiam
Michał

4. Data: 2003-09-07 19:32:24

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjfvvn$cof$...@a...news.tpi.pl,
mIcHaL <n...@i...pl>:

> jadłem pierś, ale mamuśka obcinała z całego kuraka z rożna także może
> jakaś inna się zawieruszyła

Jesli z piersi to sądzę, że raczej nie powinno byc grozne. Ostre potrafia
byc pekniete wzdluz kosci dlugie konczyn dolnych, z tego co slyszalem od
wlascicieli piesków (ale moze ktos bardziej kompetentny wypowie się.)

Osobiscie nie sadze, aby cokolwiek Ci grozilo, ale na wszelki wypadek
obserwuj, czy nie masz jakichs objawów bólowych w przewodzie pokarmowym.

--
Robert

5. Data: 2003-09-07 19:47:20

Od: "mIcHaL" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Osobiscie nie sadze, aby cokolwiek Ci grozilo, ale na wszelki wypadek
> obserwuj, czy nie masz jakichs objawów bólowych w przewodzie pokarmowym.

Jeszcze raz dziękuje za odpowiedz, jeżeli cos będzie mnie boleć to trzeba
bedzie sie do lekarza wybrac :( ale jak mus to mus .

Pozdrawiam
Michał

6. Data: 2003-09-07 19:48:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Osobiscie nie sadze, aby cokolwiek Ci grozilo, ale na wszelki wypadek
> obserwuj, czy nie masz jakichs objawów bólowych w przewodzie pokarmowym.

Robercie, jestem pod wrazeniem pedantycznych pytan:-))))))
Tak czy siak masz racje, a jako wlasciciel sw. pamieci ukochanego czworonoga
smiem twierdzic, ze najgrozniejsze sa ostre czesci, zwlaszcza po peknieciu
lub nagryzieniu.
Proponuje wlascicielowi kosci polknietych zjedzenie dobrze pogryzionego,
zmiekczonego slina pieczywa ( najlepiej bulki ), gdyby zaczal czuc, ze cos
przeszkadza w przelyku. Oczywiscie, jesli bardzo, to laryngolog.

casus

7. Data: 2003-09-07 20:10:36

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjg2f8$185$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Robercie, jestem pod wrazeniem pedantycznych pytan:-))))))

No co sie nasmiewasz :)
Nie bylo na grupie w niedziele lekarza dyzurnego, ktory chcialby sie
wypowiedziec, to staram sie blizniemu pomoc a zarazem nie zaszkodzic.

> pogryzionego, zmiekczonego slina pieczywa ( najlepiej bulki ), gdyby

Tak, do kurczaka z rozna najlepsza bulka - wiedza o tym w punktach
specjalizujacych sie w sprzedazy takich kurczakow.
:)

--
Robert

8. Data: 2003-09-07 20:23:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co sie nasmiewasz :)

A bo to fajnie brzmialo.Ciekawy jestem, czy jesli spytalby sie laryngolog o
to, co odpowiedzialby pacjent, ktory obgryzal kuperek:-))))) Pewnie by sie
sploszyl, sklamal - i diagnoza bylaby bledna:-))))))))))))))))))

casus

9. Data: 2003-09-07 20:29:33

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjg434$6a6$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> A bo to fajnie brzmialo.Ciekawy jestem, czy jesli spytalby sie
> laryngolog o to, co odpowiedzialby pacjent, ktory obgryzal
> kuperek:-))))) Pewnie by sie sploszyl, sklamal

O, i juz jest okazja, zeby kogos poslac do psychiatry :))

(NB obgryzanie piersi tez jest objete tabu w naszym spoleczenstwie)

--
Robert

10. Data: 2003-09-07 22:30:17

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (NB obgryzanie piersi tez jest objete tabu w naszym spoleczenstwie)
> Robert

Sugerujesz, ze kasanie piersi jest czyms zdroznym?:-))))))))))

casus

swędząca wysypka
sen
skostnienie biodra