swędząca wysypka

1. Data: 2003-09-07 13:52:05

Temat: swędząca wysypka
Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na całym ciele swędzącą wysypkę, termin do dermatologa jest dopiero za 2
tygodnie, jak mogę do tej pory zmniejszyć swędzenie? Może jakieś maści, albo
ziółka , witaminki? To jest cholernie wkurzajace!!!!

Imoe

2. Data: 2003-09-07 13:58:37

Temat: Re: swędząca wysypka
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Imoe <i...@W...pl>:
> [...]
> dopiero za 2 tygodnie, jak mogę do tej pory zmniejszyć swędzenie?
> Może jakieś maści, albo ziółka , witaminki? To jest cholernie

Jesli podejrzewasz, ze to uczuleniowe, to sprobuj np. Zyrtec w aptece bez
recepty (w opak. po 7 tabl., ok. 10zl), 1/dzien. Jesli nie pomoze po 2
dniach, to nie bierz dalej.

Wapno tez nie zaszkodzi.

Masci to raczej nie, skoro na calym ciele.

--
Robert

3. Data: 2003-09-07 14:14:36

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to idę do apteki, brałam już kiedyś zyrtec (chyba) na katar sienny i pomogło
więc może akurat teraz tez się uda. Dzięki.

4. Data: 2003-09-07 15:59:28

Od: "Aneta" <a...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

swędzenie złagodzą kąpiele w krochmalu, chociaż nie obejdzie sie bez
dermatologa..pozdrawiam A

5. Data: 2003-09-07 23:29:59

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że 7 Sep 2003 15:52:05 +0200 *Imoe*
<4...@n...onet.pl> napisał-a:

> Mam na całym ciele swędzącą wysypkę, termin do dermatologa jest dopiero za 2
> tygodnie, jak mogę do tej pory zmniejszyć swędzenie? Może jakieś maści, albo
> ziółka , witaminki? To jest cholernie wkurzajace!!!!

Do dermatologa idziesz i od razu zostajesz przyjęty.Nie czekaj.
Skombinuj sobie maść Hydrocortyzonową i wapno (jeśli to jest uczulenie).

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-09-07 23:36:40

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 17:59:28 +0200 *Aneta*
<bjfkih$n5k$1@opal.futuro.pl> napisał-a:

> swędzenie złagodzą kąpiele w krochmalu, chociaż nie obejdzie sie bez
> dermatologa..

Teraz już nie zaleca się kąpieli w krochmalu,bo okazało się,że krochmal jest
alergizujący.Dawniej lekarze o tym nie wiedzieli.Ja właśnie już 3-ci raz nie
wykrochmaliłam (strasznie mi co prawda żal)pościelowego po praniu i
wreszcie nie męczy mnie po położeniu się do łóżka strasznie duszący kaszel.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

7. Data: 2003-09-08 09:01:56

Od: Limeryk <x...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2003 01:36:40 +0200, Kaja oznajmił/a/ publicznie na
pl.sci.medycyna co następuje:

> Teraz już nie zaleca się kąpieli w krochmalu,bo okazało się,że krochmal jest
> alergizujący.

Ale może nie dla wszystkich? Komuś może pomóc , tak jak z rumiankiem jest.
Tylko niestety spróbować trzeba na sobie :-/.
A ja chciałam może oilatum do kąpieli polecić. W każdym bądź razie pierwsza
rzecz jaką robię w przypadku alergicznych wysypek to właśnie zmiana
mydła/żelu na Oilatum. Ponad to odstawiam balsamy, kremy i płyn do płukania
tkanin, a piorąc wszystko podwójnie płukam w samej wodzie. Chociaż wysypka
to nie musi być alergia, a nawet jeśli to niekoniecznie wynikająca z
kontaktu przez skórę...
A może to różyczka, ospa albo coś takiego? Ostatnio jakoś sporo dzieci z
tymi chorobami widzę, a jeśli się nie przechorowało wcześniej...

--
Pozdrawia Limeryk........................................
Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa jest

8. Data: 2003-09-08 16:26:08

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore leki antyalergiczne i pomagają w ten sposób, że nie swędzi, choć wysypka
dalej jest. Czekam na wizytę, ale u nas niestety czeka się na to naprawde
długo, wielkie dzięki za pomoc, mogę przynajmniej spokojnie siedzieć w pracy!!

Imoe

9. Data: 2003-09-08 16:34:29

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpa7dvw0ow57$....@u...adres.e-maill,
Kaja <m...@b...autograf.pl>:
> Tak się złożyło, że 7 Sep 2003 15:52:05 +0200 *Imoe*

> Skombinuj sobie maść Hydrocortyzonową i wapno (jeśli to jest
> uczulenie).

No daj spokoj - cale cialo smarowac hydrokortyzonem???
Absolutnie nie.

--
Robert

10. Data: 2003-09-08 17:18:36

Od: "ozetec" <o...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
albo
> ziółka , witaminki? To jest cholernie wkurzajace!!!!

idz do dermatologa natychmiast, lub do szpitala. mozesz miec alergie,
grzyba, itd itd...
radząc sie na grupie dyskusyjnej nic nie zdzialasz... lekarz musi przebadac
skórę, zobaczyć...

nie zwlekaj..

sen
skostnienie biodra