perforacja błony bembenkowej

1. Data: 2003-09-07 08:59:20

Temat: perforacja błony bembenkowej
Od: "Doktor L" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcę zrobić sobie płukanie ucha. Wiem, że przeciwwskazaniem jest perforacja
błony bembenkowej. Czy może mi ktoś powiedzieć jakie są objawy uszkodzenia
błony bembenkowej? Jak mogę sprawdzić czy nie mam perforacji?

Co się stanie jeśli zrobię sobie płukanie mając perforację?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
DL.

2. Data: 2003-09-07 18:04:48

Temat: Re: perforacja błony bembenkowej
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doktor L" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> błony bembenkowej. Czy może mi ktoś powiedzieć jakie są objawy uszkodzenia
> błony bembenkowej? Jak mogę sprawdzić czy nie mam perforacji?

Fakt istnienia/nieistnienia perforacji może stwierdzić lekarz,
który przy pomocy wziernika oceni błonę bębenkową.
Metodą "domową" nie da się tego zrobić.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-07 22:14:37

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Fakt istnienia/nieistnienia perforacji może stwierdzić lekarz,
> który przy pomocy wziernika oceni błonę bębenkową.
> Metodą "domową" nie da się tego zrobić.

A gdy jest perforacja to czy przy kontakcie z wodą /prysznic, basen/ nie ma
się odmiennych /jakich?/ odczuć?

Zaciekawiona Wiewióra

chonrodystrofia krotkokonczynowa
aso1100 pomóżcie!!!1