chonrodystrofia krotkokonczynowa

1. Data: 2003-09-07 05:26:00

Temat: chonrodystrofia krotkokonczynowa
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probuje pomoc pewnej mamie dziecka(niemowle) z taka wada, sama swego czasu
znalazlam tu wiele ludzi, ktorzy przechodzac to samo co ja(mama wczesniaka)
mnie wsparli. Prosze wiec, jezeli wiecie jak pozytywnie(by jej nie
przestraszyc) opowiedziec jej o tym, lub znacie jakiegos rodzica dziecka z
taka wada- bede wdzieczna. Sprobuje szukac tez w innych miejscach, wiem
jednak iz wada ta jest dosc rzadka i moze troche potrwac nim mi sie uda.
Pozdrawiam
Roma

2. Data: 2003-09-07 05:34:40

Temat: Re: honrodystrofia krotkokonczynowa
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taka wada- bede wdzieczna. Sprobuje szukac tez w innych miejscach, wiem
> jednak iz wada ta jest dosc rzadka i moze troche potrwac nim mi sie uda.

Chyba podala mi zla nazwe- nie moge nic wygooglowac, hondro chyba przez "h",
ale i tak nic nie znajduje;-( jezeli ktos wie- jak to ma byc chociaz...
Roma

3. Data: 2003-09-07 08:53:03

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale i tak nic nie znajduje;-( jezeli ktos wie- jak to ma byc chociaz...
> Roma

Aby odwidzieć się czegoś więcej o tej chorobie wpisz w google achondroplazja
(to ta sama choroba, tylko inna nazwa). Wyrzuca 45 linków w języka polskim,
z czego kilka zawiera naprawdę dobre informacje....
I życzę wytrwałości i siły w spieraniu tej mamy.....
Pozdrawiam.
Jola, też mama wcześniaka
P.s. A chondrodytrofia pisze się "ch" - pierwsz trop był właściwy ;))).

4. Data: 2003-09-07 20:07:20

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam.
> Jola, też mama wcześniaka
> P.s. A chondrodytrofia pisze się "ch" - pierwsz trop był właściwy ;))).
Bardzo dziekuje;-)) Zaraz cos jej wydrukuje. Mama jest bardzo dzilena, a jej
coreczka ma juz 3 miesiace, choc lekarze dawali jej gora 3 tygodnie zycia-
jest wiec szansa...
Ciagle jednak chcialabym znalezc dla niej kontakt z rodzicami dziecka z taka
wada(dziewczjest sliczna;-))); Ona teraz musi uwierzyc, iz jej dziecko moze
byc szczesliwe..Poki tam jestem bede pomagac jej i innym mama, ktore
znalazly sie w nowej dla siebie sytuacji- jako mama weteranka dziecka w
szpitalu...- niedlugo 5 miesiecy...
Pozdrawiam Serdecznie(napisz cos o swoim wczesniaczku;-))
Roma

5. Data: 2003-09-08 05:02:41

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> wada(dziewczjest sliczna;-))); Ona teraz musi uwierzyc, iz jej dziecko

Wklejam dla ewentualnie zainteresowanych rodzicow link, ktory wybralam- taki
ktory nie utrudni pracy lekarzom, a pomoze dziewczynie, o ktorej mowilam
jezeli ktos ma ochote wypowiedziec sie na temat dobranej przeze mnie strony
i jej zawartosci- bardzo prosze
http://www.dzieci.org.pl/koncz.html
Pozdrawiam
> Roma