swędząca wysypka

11. Data: 2003-09-08 21:54:21

Temat: Re: swędząca wysypka
Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 8 Sep 2003 11:01:56 +0200 *Limeryk*
<1...@O...wiosny> napisał-a:

> Ale może nie dla wszystkich? Komuś może pomóc , tak jak z rumiankiem jest.
> Tylko niestety spróbować trzeba na sobie :-/.

Rumianek to chyba nikomu nie zaszkodzi :-)))

> A ja chciałam może oilatum do kąpieli polecić. W każdym bądź razie pierwsza
> rzecz jaką robię w przypadku alergicznych wysypek to właśnie zmiana
> mydła/żelu na Oilatum.

Co to jest?
Żel do mycia?

> A może to różyczka, ospa albo coś takiego? Ostatnio jakoś sporo dzieci z
> tymi chorobami widzę, a jeśli się nie przechorowało wcześniej...

Masz rację.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

12. Data: 2003-09-09 08:51:56

Od: Limeryk <x...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2003 23:54:21 +0200, Kaja oznajmił/a/ publicznie na
pl.sci.medycyna co następuje:

> Rumianek to chyba nikomu nie zaszkodzi :-)))

No właśnie, że znam kilka osób z tak straszną alergią na rumianek, że
faktycznie mają problemy z zakupem kosmetyków, bo w kremach do rąk, do
twarzy i innych mydłach, to ten rumianek jest zaskakująco często. Nawet nie
wiedziałam jak, aż na gwiazdkę postanowiłam kupić pewnej nastoletniej
pannie jakiś kosmetyk. Uff, to było trudne...

> Co to jest?
> Żel do mycia?

Ja mam emulsję do kąpieli, ale są i inne żele i mydła, pewnie różnią się
podstawą, albo stanem skupienia, jako substancję czynną wymieniają parafinę
ciekłą. Nie wiem, kiedyś poleciła mi to dermatolog przy jakiejś wysypce,
jako środek pomocniczy, nawilżający, natłuszczający.
"Oilatum Emulsja jest skuteczna w leczeniu wspomagającym suchej, swędzącej
i podrażnionej skóry, łącznie ze zmianami w przebiegu wyprysku i łuszczycy.
Oilatum Emulsję można stosować bez ograniczeń wiekowych, równieżdo kąpieli
niemowląt".
To cytat z opakowania. Mi świetnie pomaga, a skórę mam wybitnie skłonną do
podrażnień, każda zmiana mydła, wody, proszku, a nawet płynu do mycia
naczyń to dla mnie wyzwanie. A teraz w ciąży, zrezygnowałam z wszelkich
maści i pigułek, i w razie czego ratuję się właśnie tym.

--
Pozdrawia Limeryk........................................
Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa jest

13. Data: 2003-09-09 13:48:13

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Tue, 9 Sep 2003 10:51:56 +0200 *Limeryk*
<1cd9dhu2mqz29$.dlg@Oczekiwanie.wiosny> napisał-a:

> [...]
> wiedziałam jak, aż na gwiazdkę postanowiłam kupić pewnej nastoletniej
> pannie jakiś kosmetyk. Uff, to było trudne...

To zastanawiające, ale dobrze, że dowiedziałam się, iż rumianek też może
wywoływać uczulenia.

> [...]
> Oilatum Emulsję można stosować bez ograniczeń wiekowych, równieżdo kąpieli

Także i profilaktycznie jak ktoś ma wrażliwą skórę.
Jak skończy mi się to czym teraz się myję,to poszukam w aptekach,czy
działach kosmetycznych.
Teraz używam Euro Profit-"Shower Gel Douche" za ponad 2 zł.Kupuję to w
Rossmanie.Tani jak barszcz (aż dziwne) i na dodatek niezły :-)

Przedtem dałam się namówić na kupno nawilżającego żelu do mycia, bezbarwnego
i bezzapachowego "NIVEA"...Niestety robiły mi się po umyciu nim jakieś
czerwone,swędzące kropeczki i wyrzuciłam.Jednej alergiczce nie
szkodzi,innej-tzn mnie szkodzi.

> [...]
> naczyń to dla mnie wyzwanie. A teraz w ciąży, zrezygnowałam z wszelkich
> maści i pigułek, i w razie czego ratuję się właśnie tym.

Do prania,szczególnie bielizny używam proszku Jelp,a do mycia naczyń tylko i
wyłącznie płynu Kop.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

14. Data: 2003-09-09 15:22:17

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości

> Rumianek to chyba nikomu nie zaszkodzi :-)))

Mi szkodzi mam na niego uczulenie :)! Wspaniale łagodzący krem Camile
powoduje u mnie natychmiastowe plamy hihi!
pozdrawiam
barbarella

Można być uczulonym na wszystko, niestety :(

15. Data: 2003-09-09 17:37:37

Od: Limeryk <x...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2003 15:48:13 +0200, Kaja oznajmił/a/ publicznie na
pl.sci.medycyna co następuje:

> Także i profilaktycznie jak ktoś ma wrażliwą skórę.
> Jak skończy mi się to czym teraz się myję,to poszukam w aptekach,czy
> działach kosmetycznych.

W aptekach raczej. No i koszt Ci się zdecydowanie podniesie, nie mam
paragonu, ale cos w okolicach 20 zł za 150 ml. I konsystencja taka, że dość
szybko wychodzi :-), pewnie dlatego stosuję to jednak okazjonalnie a nie
profilaktycznie.

--

sen
skostnienie biodra