Władysław Łoś - mój nauczyciel

1. Data: 2004-02-13 18:19:10

Temat: Władysław Łoś - mój nauczyciel
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu w dyskusjach na prk Pan Władysław Łoś przeciwstawiał się
niszczeniu mięsa poprzez różne marynaty sztuczne, posypki znanej i
dominującej na rynku firmy.
Dziś w poszukiwaniu tematu do zjedzenia czegoś tam, a niezbyt wyrafinowanego
postanowiłam upiec kuraka. Idąc za radami mego Wielkiego Nauczyciela
zrezygnowałam ze wszelkiego rodzaju wynalazków i kuraka natarłam solą, a
następnie różnymi ziołami bazylią, majerankiem, szafranem, imbirem,
estragonem, a następnie przeciśniętym czosnkiem w ilości jednej główki.
Zwłoki kuraka tak uszanowane odpoczęły sobie 2 godziny w lodówce, a
następnie je upiekłam w prodziżu w czasie 1,5h obracając dwa razy. Pod
koniec pieczenia dodałam dwie głowki czosnku w koszulkach i trzy szare
renety. Jakie pyszne mięsko wyszło! Już dawno nie jadłam takiego kuraka.
Mięso zachowało swój smak z lekką nutą przypraw (a nie jak do tej pory
zje..ne było przyprawami). Do tego podałam startą białą rzodkiew, którą w
ostatniej chwili polałam śmietaną ( bo w tedy bardzo puszcza soki - ciekawe
dlaczego?).
Dlatego też Wiekie Dzięki Ci mój Nauczycielu.
ziuta

---
" jest to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze"
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-02-13 20:07:44

Temat: Re: Władysław Łoś - mój nauczyciel
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Le vendredi 13 février 2004 ŕ 19:19:10, ścierwo a écrit :
> Dzdzu, a czy ty tylko eksperymenty miesne opisujesz ?
> (pamietam boczek :-) )
Bo ja jestem mięsożerna ponad wszystko i to mnie kręci najbardziej!!
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-02-13 20:11:52

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dominującej na rynku firmy.
> Dziś w poszukiwaniu tematu do zjedzenia czegoś tam, a niezbyt wyrafinowanego

(...)

Dzdzu, a czy ty tylko eksperymenty miesne opisujesz ?
(pamietam boczek :-) )

Ewcia

--
Niesz !

Cytrynówka:)
Sophia sprowadzana przez Fabrykę Wódek w Starogardzie
Kotleciki
szpinak na ostro
Gdzie w Warszawie kupię dobre whisky w dobrej cenie?