Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

11. Data: 2018-04-03 06:46:05

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Acha. Czyli Aramejczycy to nie żydzi.

To, że grupą plemion semickich, nie czyni z nich Żydów - ani Arabów,
Fenicjan czy Babilończyków, ignorancie.
https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/Semici;3973860.htm

No i - dlaczego piszesz ,,żydzi" małą literą?

> Widzę tu taką samą poprawność polityczną która każe murzynów w USA nazywać
> afroamerykaninami :)

AfroamerykaNAMI, jeśli już.

Poczytaj, co Aramejczycy sami mówią o sobie i powiedz im, kim są, a kim nie
:->
https://www.google.pl/amp/s/pl.aleteia.org/2016/08/0
3/poznajcie-wspolczesnych-aramejczykow-to-w-ich-jezy
ku-mowil-jezus/amp/

--
XL

12. Data: 2018-04-03 10:12:43

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Poprawianie błędów ortograficznych rozmówcy to też trollowanie :) A co do tego kim
się czuł Jezus, to chyba nie możesz się powoływać na jakiekolwiek opracowania. Nie
masz pojęcia z jakiej grupy etnicznej pochodzi jakiś Zuckerberg. Poza tym
przynależność narodowa w wielu przypadkach dominuje nad pochodzeniem etnicznym. Kim
był Stalin, Okudżawa, Korolew, Gagarin, Dzierżyński? Poza tym poczytaj o badaniach
genetycznych Żydów zanim zaczniesz osądzać kto jest Żydem a kto nie. Sami Żydzi
przestali robić takie badania bo wyniki są mocno kontrowersyjne, gdyż może się okazać
że większość współczesnych Żydów nie jest Żydami, lub że definicja Żyda jest bardziej
kulturowa niż genetyczna.

13. Data: 2018-04-03 11:40:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Poprawianie błędów ortograficznych

Fleksyjnych - jeśli już.

> rozmówcy to też trollowanie :)

Robienie podstawowych byków to też trollowanie.

> [...]
> gdyż może się okazać że większość współczesnych Żydów nie jest Żydami,
> lub że definicja Żyda jest bardziej kulturowa niż genetyczna.

Ja? Osądzać, kto jest Żydem? Sami Żydzi to ,,osądzili".
https://www.tvp.info/4659230/najbardziej-wplywowi-zy
dzi

--
XL

14. Data: 2018-04-03 11:48:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Rzeczywiście Jezus nie został tam wymieniony.

15. Data: 2018-04-03 12:14:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. Rzeczywiście Jezus nie został tam wymieniony.

Ale Zuckerberg owszem. Czyż nie? To jak będzie?
Co zaś do Jezusa - coś Ci się po...ło. Niby jak miałby być tu wymieniony,
skoro także madrzejsi ode mnie twierdzą, że Żydem nie był?
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/prof-t-zielinski-
pan-jezus-byl-nie-zydem-lecz-galilejczykiem-2012-12

--
XL

16. Data: 2018-04-03 15:24:56

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Mam dla Ciebie następny argument. Tusk nie jest Polakiem tylko Kaszubem. Że nikt
na to jeszcze nie wpadł!

17. Data: 2018-04-03 16:13:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. Mam dla Ciebie następny argument.

To były jakieś poprzednie?
LOL

> Tusk nie jest Polakiem tylko Kaszubem.
> Że nikt na to jeszcze nie wpadł!

Ty wpadłeś. Wszystkim pozostałym dokładnie zwisa, kim jest lub nie jest
ludek o nazwisku Tusk.
Fajne ma nazwisko.
https://pl.glosbe.com/csb/pl/tusk
LOL

--
XL

18. Data: 2018-04-03 16:51:03

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. O Tusku mogłaś nie słyszeć. A kto powiedział że Ślązacy to ukryta opcja
niemiecka? Wiesz? Dla ułatwienia dodam że nie był to Tusk.

19. Data: 2018-04-03 17:38:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. O Tusku mogłaś nie słyszeć.

Ba. Nie chcę! Ale muszę :->

> A kto powiedział że Ślązacy to ukryta opcja niemiecka? Wiesz? Dla
> ułatwienia dodam że nie był to Tusk.

Ja!

--
XL

20. Data: 2018-04-03 17:44:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ba. Nie chcę! Ale muszę :->

> Ja!

https://wiadomosci.wp.pl/mniejszosc-niemiecka-zapros
i-na-swoje-listy-przedstawicieli-ras-i-innych-slaski
ch-organizacji-6027744565535361a

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?