Wolnoć tomku w swoim domku ?

11. Data: 2006-09-26 20:25:11

Temat: Re: Wolnoć tomku w swoim domku ?
Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Jest to bardzo przykry,ale prawdziwy obraznacznej czeci naszego
> społeczeństwa i dlatego tez uważam, że w tak ekstremalnych sytuacjach
> ,ppowinna byc znacznie większa kontrola nad pieniędzmi,które sa
> kierowane do takich rodzin.

Miałam się nie odzywać, ale... w tym samym programie, było wyraźnie
powiedziane, że rodzice tej kasy nie dostają.
Ania

--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

12. Data: 2006-09-27 09:32:21

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> "Yukichiro" <Y...@o...pl> wrote in message

> Mam do Ciebie pytanie: jestes psem?
> Prosze, odpowiedz szczerze.
> --

hau hau

Yuki.

13. Data: 2006-09-27 12:06:36

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Miałam się nie odzywać, ale... w tym samym programie, było wyraźnie powiedziane, że
rodzice tej kasy nie dostają.
> Ania

Skoro tak, to wszystko jasne. Nie dostali kasy na wódę, to
z rozpaczy się popili.

Przy okazji - poza relacjami rodzinnymi jestem przeciw dawaniu
pieniędzy komukolwiek na cokolwiek.

--
Sławek

14. Data: 2006-09-27 12:19:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:efdpgi$hac$1@news.onet.pl...

> Przy okazji - poza relacjami rodzinnymi jestem przeciw dawaniu
> pieniędzy komukolwiek na cokolwiek.

Czy jako niewierzący lecz praktykujący dajesz czasem "na tacę" ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

15. Data: 2006-09-27 12:26:17

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" wrote:

> Przy okazji - poza relacjami rodzinnymi jestem przeciw dawaniu
> pieniędzy komukolwiek na cokolwiek.

bez zadnych wyjatkow?

--
careful with that axe Eugene!

16. Data: 2006-09-27 12:49:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filozoficznie_rzecz_biorac" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:1159268219.503402.179440@i3g2000cwc.googlegroup
s.com...

<<>>
Ja rozumiem, ze czlowiek od czasu do czasu chce sie wyluzowac, jednak
co z odpowiedzialnoscia? Oboje pijani a kto w tym czasie zajmowal sie
dzieckiem?
Czy bylo pozostawione samo sobie?
Z drugiej strony byc moze byla to jednorazowa sytuacja ktora
niekoniecznie musi oznaczac, ze ludzie Ci naduzywaja alkoholu.
<<>>

Nie chodzi o to, kto ile razy był pijany czy trzeźwy. Możnaby zapytać, z
jakiej paki jakaś pomoc społeczna przyłazi do kogoś na kontrole ? Jakby do
mnie przyszli, pognałbym ich na cztery wiatry, bez względu na to czy byłbym
pijany, czy trzeźwy w tym momencie :) Z drugiej strony, dzięki takiej
kontroli zapewne da się wyłapać kilka potencjalnie niebezpiecznych dla
dzieci, sytuacji w ich rodzinach - i da się zareagować "przed faktem".
Czyli mamy w moim przypadku: Nie będą jakies pajace wtykać nosa w moje
sprawy, choć wtykanie przez nich nosa w moje i innych sprawy może przynieść
korzyści.
To tak jak z czytaniem przez jakieś służby cudzej korespondencji. Nie chcę,
aby czytali moją, niemniej jednak jak poczytają moją i innych, to być może
zapobiegną lądowaniu jakiegoś samolotu niekoniecznie na lotnisku.
No i druga sprawa. Idąc za jednym z braci K. Uczciwi obywatele nie mają się
czego obawiać :) Zapewne ci niepijący rodzice również. Niemniej jednak widmo
korzyści społecznych, jakoś nie przekonuje mnie w starciu z wizją Helgi z
opieki społecznej dzierżącej alkomat i pukającej do moich drzwi. Co by było
śmieszniej wizja dzieci wypadających z wieżowców pod wpływem alkoholu
wypitego przez rodziców również mnie nie przekonuje. Wniosek ? Nic nie jest
w stanie mnie przekonać do niczego :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2006-09-27 13:53:13

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>

> Przy okazji - poza relacjami rodzinnymi jestem przeciw dawaniu
> pieniędzy komukolwiek na cokolwiek.

a matce, żonie, kochance??? swoim dzieciom na lizaki?

spider.

18. Data: 2006-09-27 14:20:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@e...gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>

> a matce, żonie, kochance??? swoim dzieciom na lizaki?

Masz jakieś dziwne poglądy na temat relacji rodzinnych :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2006-09-27 16:02:05

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz , <4...@n...home.net.pl>:

> A co to znaczy zajmowac sie dzieckiem?

Napewno nie znaczy to najebać się w 3 dupy..

> No i do ktorego roku zycia powinno sie zajmowac bachorem i poswiecac mu
> czas? Co z rozwijaniem u niego samodzielnosci?
> Dla mnie to porazka, jezeli rodzice zajmuja sie dzieckiem powyzej 10 roku
> zycia tak jak 3-4 letnim.
> 6 letni dzieciak jest moim zdaniem juz na tyle rozwiniety ze sam sobie
> moze zrobic posilek (no oczywiscie nie 2daniowy obiad) -

Rozwijanie samodzielności a nachlanie się do 2 promili to lekka różnica.
Zgadzam się, że nie można traktować dzieciaka jak niezdare, ale mówimy o
przypadku kiedy dzieciak jest poważnie chory, rodzice ciągną kase z socjalu
a potem okazuje się, ze chlają wóde być może za te zebrane pieniądze. Ja
bym ich za to udupił! Dziecko nie może mieć styczności z alkoholizmem bo
będzie miało potem poważne problemy.. wierz mi, wiem co mówie..

> pamietam ze w
> wieku 5-6 lat sam potrafilem usmazyc jajecznice, rodzice mogli spokojnie
> isc do pracy zostawiac mnie samego w domu, zawsze umialem sie odnalezc w
> takiej sytuacji, bo od samego poczatku mialem mowione co jest dobre, co
> zle itp - im wczesniej tym lepiej.

I co z Ciebie wyrosło?? ;)

> W patologiach niestety samodzielnosc tez istnieje u dzieci, ale tam od
> samego poczatku sa one zaniedbywane i czesto ucza sie czegos w przykry dla
> nich sposob, czyli metoda prob i bledow co konczyc sie moze tragicznie.

Szczególnie jak widzą alkoholizm..

--
Marek Browarek

20. Data: 2006-09-27 16:14:14

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider , <efba55$amc$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
> informacja? Pomarudziłeś nie wnosząc nic do tej sprawy.
> Takich przypadków pewnie są tysiące i przy każdym nagłośnieniu ludzie
> pokiwają głową, pomarudzą trochę i za 2 tygodnie zapomną.
> Dla alkoholików i tak ten przypadek nie będzie żadną przestrogą, a rząd
> się zajmie taką sprawą dopiero jak będą ofiary śmiertelne (co do tego też
> nie jestem taki przekonany). To nie w mediach powinno się nagłaśniać takie
> rzeczy tylko w odpowiednich instytucjach.
> Śmieszą mnie teksty wypowiadane przez ludzi, którzy występują w programach

Dobrze dlatego, bo istnieje szansa że takie nagłośnienie jednak jest
przestrogą dla tych upośledzonych baranów.. mimo, że większość (w tym ja)
szybko to oleje. Społeczeństwo potrafi wymierzyć najsurowsze kary, a ludzie
strasznie się boją odrzucenia przez społeczeństwo. Możliwe, że dla tej
matki wrogi wzrok sąsiadki czy znajomej na bazarze która oglądała
wiadomości będzie gorszą karą niż więzienie.

--
Marek Browarek

Dlaczego tak tu jest?
SUPER-KAPO;)