Worchester Sauce w Krakowie pilnie poszukiwany

1. Data: 2001-11-13 18:07:37

Temat: Worchester Sauce w Krakowie pilnie poszukiwany
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukalam juz w Carrefourze za plecami, ale nie maja. Ktos sie spotkal?

Margola

1. Data: 2001-11-13 19:31:09

Od: Grzegorz Adamski <g...@c...jussieu.fr> szukaj wiadomości tego autora

> szukalam juz w Carrefourze za plecami, ale nie maja. Ktos sie spotkal?
>
> Margola

Nie zlosc sie ale chyba zle szukalas (choc mnie w Krakowie ze dwa
miesiace nie ma). W kazdym "grande surface" powinno byc

Grzegorz obecnie nie z Krakowa

1. Data: 2001-11-13 19:36:06

Od: "Vefour" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

był w Billi,

V.

Użytkownik Malgosia Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9srnpo$lm6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-13 19:57:26

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w Tesco i w "Geant-cie". Przepraszam za spolszczenie albo
wykoślawienie. "Francuzi" niech nie czytają
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-13 21:40:25

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ramzes <w...@w...krakow.pl> a écrit dans le message :
9srvg0$oti$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Widziałam w Tesco i w "Geant-cie". Przepraszam za spolszczenie albo
> wykoślawienie. "Francuzi" niech nie czytają

nie czytamy
(Francuz co juz "zanty"
("z" z kropka) widzial

Ewcia
--
Niesz !

1. Data: 2001-11-14 10:21:07

Temat: do Francuzów ;-)
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N."
> nie czytamy
> (Francuz co juz "zanty"
> ("z" z kropka) widzial

A czytajcie, proszę:-)
Może w końcu się wyjaśni, który z tysiąca sposobów wymawiania
Geant i Carrefour jest poprawny? [żą] i [kerfur] czy [karfur]?
Asia Słocka

1. Data: 2001-11-14 11:03:38

Temat: Re: do Francuzów ;-)
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka napisał(a) w wiadomości: <9stgqu$88p$1@news.onet.pl>...
>Może w końcu się wyjaśni, który z tysiąca sposobów wymawiania
>Geant i Carrefour jest poprawny? [żą] i [kerfur] czy [karfur]?

Zdecydowanie [żeą] (jak w niepoprawnie wymawianym "wlaczac" przez an) i
[karfur]. Kto wymyslil [kerfur] i na jakiej podstawie, to juz nie wiem.

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-11-14 11:42:39

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk"
>Kto wymyslil [kerfur] i na jakiej podstawie, to juz nie wiem.

Pewnie na bazie popularniejszego języka angielskiego.
--
Pozdrawiamy
Asia z Emilką, roczek

1. Data: 2001-11-14 11:50:20

Temat: rekaw do pieczenia
Od: j...@i...pl (Joanna Czarnecka) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem czy wczesniej ten temat byl poruszany, ale interesuje mnie
pieczenie w rekawia foliowym.
Czy macie juz takie doswiadczenia?
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2001-11-14 12:20:23

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: A czytajcie, proszę:-)
: Może w końcu się wyjaśni, który z tysiąca sposobów wymawiania
: Geant i Carrefour jest poprawny? [żą] i [kerfur] czy [karfur]?

W reklamowce TV spiewaja "z*eą" (żea przechodzace w ą) Cerrefour nie znam,
natomiast Auchan wymawia sie "o-szą"

Z pisowni wynika, ze AU wymawia sie jako O, a AN jako Ą
pozdr. Wilma

jeszcze raz dla Magdy Bassett OT
juz po founde ;-)
chat