Worki na butach w szpitalach [crosspost]

21. Data: 2005-12-21 07:45:36

Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 11. kontaktu osobistego , telefonicznego lub korespondencyjnego z osobami z
> zewn?trz - art. 19 ust. 3 pkt 2,

I co z tego ... ordynator/dyrektor moze zabronic wstepu na oddział np. z
powodu kwarantanny ... czy tez chocby z powodu grypy szalejacej w
regionie - zaslaniajac sie dobrem pacjentow.

22. Data: 2005-12-21 07:46:59

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Smorzewski <s...@b...pl> napisał(a):

> Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
> zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?
Ja
> ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie nie
> stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
> jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci
musi
> sie dostac na schody w szpitalach?

Kuzwa! wam wszystko przeszkadza.

23. Data: 2005-12-21 08:03:30

Od: "Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JFK [s...@g...com] napisał:
>
> Zapytaj na podatkach, ale z tego co pamiętam, to akurat automaty są
> zwolnione. Natomiast ja nie jestem przeciwny wprowadzaniu obowiązku
> posiadania owych ochraniaczy na buty, tylko nerwowo protestuję
> przeciwko obowiązkowi ich zakupu, do którego to niekiedy się szpitale
> posuwają. Ja tam nie widzę problemu w przynoszeniu własnych woreczków,
> zwłaszcza, że jak ktoś leży w szpitalu, to wiele razy się go odwiedza
> i woreczek znowu co chwilę nie jest mi nowy potrzebny.

O Boy, co za koltunstwo! To i woreczek plastikowy, wlasny trzeba oszczedzac?
Przeciez jak byl juz raz uzyty to w srodku jest brudny! Pochodzisz po
szpitalu pojdziesz do kibla a potem zdejmiesz i wlozysz sobie do kieszeni.
Widzialam na wlasne oczy takie dzialania w szpitalu. Co za kompletny brak
wyobrazni. Widzialam tez na noworodkach cale familie w paltach pomimo ze
wyraznie jest polecenie, ze szatnia obowiazkowa /bezplatna/. Przylazily te
tabuny ciotki, babki, kolezanki, tesciowie wszyscy razem tak jakby niemozna
bylo przyjsc po kolei. Poloznice i dzieci sie meczyly, skrepowane bo
przeciez to poloznictwo w dodatku niebezpieczenstwo rozsiania jakiejs francy
typu grypa co taki maluszek moze przyplacic zyciem. Akurat na takim oddziale
odwiedziny powinny byc zabronione tak jak kiedys bylo. To jest koltunski lud
ktory nie wylazl jeszcze z jaskin.
Czepiacie sie anonimowo do lekarzy i sluzby zdrowia a jak przyjdzie choroba
skomlecie przed nimi juz w realu.

24. Data: 2005-12-21 08:17:44

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> I co z tego ... ordynator/dyrektor moze zabronic wstepu na oddział np. z
> powodu kwarantanny ... czy tez chocby z powodu grypy szalejacej w
> regionie - zaslaniajac sie dobrem pacjentow.

Nie zasłaniając sie tylko dla dobra pacjentów. No i takie działanie może być
raczej działaniem incydentalnym, co jest zupelnie czyms innym niz ten nakaz
noszenia woreczków foliowych. Wydaje mi sie że te nakazy nie są niczym
umocowane, i gdyby popytać w szpitalach podejrzewam, że oficjalnie oni nic
nie wiedzą.

--
pzdr smoq

25. Data: 2005-12-21 08:19:20

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja
> musi
>>

> Kuzwa! wam wszystko przeszkadza.

Tak przeszkadza mi to bardzo. Za kazdym razem czuje sie wydymany jak
zakladam te woreczki.

--
pzdr smoq

26. Data: 2005-12-21 08:38:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:doa8p2$apj$1@atlantis.news.tpi.pl>
Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
> posiadania owych ochraniaczy na buty, tylko nerwowo protestuję
> przeciwko obowiązkowi ich zakupu, do którego to niekiedy się szpitale

Nie sądzę, by gdziekolwiek był obowiązek zakupu akurat w szpitalu.
We wspomnianym już w wątku szpitalu gdyńskim sama portierka poleca kupno
takich ochraniaczy o połowę taniej w pobliskim kiosku.
Istnieje natomiast obowiązek noszenia obuwia ochronnego/ochraniaczy i
podejrzewam, że podyktowane jest to ogólnymi przepisami sanitarnymi w
szpitalach. Choć ciekawostką jest, że nie trzeba zostawiać odzieży
wierzchniej w szatniach.

> Ja tam nie widzę problemu w przynoszeniu własnych woreczków,

Ja zasadniczo też, ale takie woreczki po wielokrotnym użyciu są równie
brudne, jak samo obuwie.
A w ogóle najbardziej porąbane jest w tym wszystkim to, że na wielu butach
(zwłaszcza z obcasami) ochraniacze niszczą się momentalnie i cały śnieg z
błotem od razu przenika przez dziurki w folii.

--
PozdrawiaM

27. Data: 2005-12-21 11:57:43

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie [n...@f...peel] napisał:

> Nie sądzę, by gdziekolwiek był obowiązek zakupu akurat w szpitalu.

Jakby nie było, to bym nie pisał. Całe szczęście nie miałem okazji się
jakoś bardzo po szpitalach włóczyć, a znam conajmniej dwa, gdzie gość
w białym kitlu siedział i za wejście domagał się 1 zł wręczając
woreczek foliowy. W tych dwóch już nie siedzą.

> We wspomnianym już w wątku szpitalu gdyńskim sama portierka poleca
kupno
> takich ochraniaczy o połowę taniej w pobliskim kiosku.

Za daleko mam, by sprawdzać.

> [...]
> podejrzewam, że podyktowane jest to ogólnymi przepisami sanitarnymi
> szpitalach. Choć ciekawostką jest, że nie trzeba zostawiać odzieży

Bo ktoś by musiał owej odzieży pilnować - o istnieniu szatni nie
wspominając. Woreczki żaden problem wprowadzić.

28. Data: 2005-12-21 12:11:18

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria [m...@N...gazeta.pl] napisał:

> [...]
włożysz
> sobie do kieszeni. Widziałam na własne oczy takie działania w
szpitalu.

Woreczek foliowy wkładam do reklamówki. W szpitalu jest mnóstwo
zarazków i akurat na moją znajomość tematu (zaznaczam marną) to
zakażenie drogą woreczek, kieszeń, ręka jest najmniej prawdopodobne. O
wiele szybciej zarazić się można bezpośrednio poprzez dotknięcie.

29. Data: 2005-12-21 21:37:35

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Smorzewski napisał(a):
> [...]
> skreceń szczególnie zimą jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest
> mokro i czesc tej mokrosci musi sie dostac na schody w szpitalach?

Proponuje po pierwsze ochraniacze zakladac przed wejsciem na konkretny
oddzial - korytarz szpitalny zostawiajac w gesti sprzataczek
Po drugie jesli hospitalizacja trwa dluzej a ty stosunkowo czesto odwiedzasz
wez chociazby kapcie z domu, albo jakies inne klapki, ewen. zwyczajne
woreczki foliowe.
Po trzecie faktycznie nie masz obowiazku kupywania obuwia ochronnego w
automatach, szatniarkach, portierniach, punktach pielegniarskich - grunt
abys mial obuwie zastepcze.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

30. Data: 2005-12-21 22:04:18

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wirgo napisał(a):
> Proponuje po pierwsze ochraniacze zakladac przed wejsciem na konkretny
> oddzial - korytarz szpitalny zostawiajac w gesti sprzataczek

A ja proponuje, zeby specjalnie nie utrudniac innym ich wcale nie
lekkiej pracy. Korona z glowy Ci spadnie, jak zalozysz te worki
wczesniej, niz przed wejsciem na konkretna sale?

--
best regards,
scream (at)w.pl

nerki