Wpływ diety na BMI - ankieta

11. Data: 2003-10-16 11:36:08

Temat: Re: Wpływ diety na BMI - ankieta
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> 1. Jaką dietę stosuję?
MM (albo, jak to ktos ladnie ujal, niskoglikemiczna zblizona do MM)

> 2. Jak długo ją stosuję?
niecale 3 miesiace, wczesniej przez 2.5 miesiaca 1000 kcal

> 3. Jakie jest moje BMI?
26.5 (w czerwcu 2003: 31.4, cel: 22.5).

Pozdrawiam,

Barbara Anna

12. Data: 2003-10-16 12:27:47

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rukasu" <r...@a...net> wrote in news:bmlhor$2nmj$1@foka1.acn.pl:

> 1. Jaką dietę stosuję?

Atkins(tylko I faza) co dwa miesiace po 7-12 dni.

> 2. Jak długo ją stosuję?

Od maja 2003

> 3. Jakie jest moje BMI?

24.57

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

„Czy ktos z was spotkal sie ze specjalnym filtrem do kominka, ktory dodatkowo
oczyszcza powietrze?” [A.]

13. Data: 2003-10-16 12:49:42

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Jaką dietę stosuję?
> 2. Jak długo ją stosuję?
> 3. Jakie jest moje BMI?

Ad.1 Dieta Optymalna
Ad.2 od 09.1999
Ad.3 23,12 było 32,37 ;-)

PZDR

"Jadarek" - Dariusz Kral

14. Data: 2003-10-16 13:37:28

Od: "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MM (podobne)
1,5 roku
26,6 (z 32)

15. Data: 2003-10-16 13:42:07

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> W związku z prowadzoną ostatnio dyskusją, pojawił się problem skuteczności
> diety. Z braku odpowiednich, ogólno dostępnych statystyk, proponuję aby
> każdy z grupowiczy odpowiedział krótko na trzy następujące pytania:
>
> 1. Jaką dietę stosuję?
> 2. Jak długo ją stosuję?
> 3. Jakie jest moje BMI?

1. Atkins (a la KOMINEK)
2. miesiąc
3. 24,97

Pozdrawiam perfidnie

16. Data: 2003-10-16 15:21:29

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> Szczesciarz :) a co jadasz?

Wszystko to, na co mam ochotę. :-)

Hmm... Chyba głównie jadę na produktach mącznych (+ sery i czasem wędliny),
ale mięsem (zwł. białym) i ziemniakami dobijam przynajmniej z 3-4 razy w
tygodniu. Co jakiś czas jajka, ryby, nerki, wątroby, serca, itp. Warzyw nie
nadużywam, choć nie unikam. Owoce lubię, ale jem raczej rzadko (za to jeśli
już, to w dużych ilościach). Często i dużo pijam: mleko, wodę mineralną i
soki (często na bazie marchwii, ale przynajmniej równie często "syntetyki" z
cukru i aromatów). Alkohol to mi wychodzi max. z jedna puszka piwa na
tydzień (zwykle wypijam nie więcej niż pół na jeden raz), lub ew.
porównywalna po przeliczeniu ilość w postaci wina/likierów. Kilka razy w
tygodniu produkty "czekoladowe", czasem w ilościach olbrzymich (typu
tabliczka czekolady + kilka batonów dziennie), choć czasem we wręcz
śladowych (typu łyżka kakao do litra mleka na tydzień). Ale to wszystko to
jakoś tak "samo" wychodzi - "stop" mówię sobie dopiero kiedy któryś dzień
pod rząd jadę tylko na złożonym z pieczywa i sera śniadaniu i ew. takiejż
kolacji (czasem mi się to zdarza, gdy mam sporo na głowie - ale bez
przesady, to przypadki naprawdę marginalne).

To czego "celowo" unikam to kofeina, a więc kawa, cola, czy inne
"nafaszerowane narkotykami" Red Bulle. Herbaty też prawie nie pijam - no,
chyba że w celach leczniczych, tzn. jako "zioło". Ale to raczej "ideologia"
niż "dieta".

Ach - i raczej nie korzystam z masła, ani margaryn. To z kolei z czystego
lenistwa. ;-)

Rukasu

17. Data: 2003-10-16 17:33:30

Od: Marcin Wojtynski <f...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rukasu" <r...@a...net> writes:

> [...]
> diety. Z braku odpowiednich, ogólno dostępnych statystyk, proponuję aby
> każdy z grupowiczy odpowiedział krótko na trzy następujące pytania:

W zasadzie zwykle odżywianie , ale z wyłączeniem białego pieczywa, słodyczy,
cukru , napojów (cola i pochodne),mleka(ale duzo jogurtu nat.)
mięso/wedliny co 2-gi dzien, do tego sporo warzyw,owoców,ziaren,kasz,nasion.

> 2. Jak długo ją stosuję?

pół roku

> 3. Jakie jest moje BMI?

20.5 z 26 pol roku temu

Pozdrawiam
Marcin

18. Data: 2003-10-16 17:35:44

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> 1. Jaką dietę stosuję?

Żadnej

> 2. Jak długo ją stosuję?

od zawsze

> 3. Jakie jest moje BMI?

22.62

Eulalka

19. Data: 2003-10-16 21:53:31

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Jaką dietę stosuję?

Hybrydową, quasi Atkins z prawie wszystkimi zasadami MM
(bardziej jakosciowa niz ilosciowa, nieciągłe stany ketozy, cykliczne
wspomaganie ECA)

> 2. Jak długo ją stosuję?

dopiero 2 miesiace

> 3. Jakie jest moje BMI?

WSZYSCY JESTESCIE CIENIASY ;)))
moje BMI wlasnie spadło z 38,4 na 34,2 (14kg w 2 miesiace)

pzdr
Hoodzielec

20. Data: 2003-10-17 07:56:34

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> 1- DO
> 2-od 16-07-1999
> 3-19,9 (70kg 182cm)

70 / 1.82 / 1.82 = 21.1

Nowy grubas
Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO... dłuuuugie!
Co jest zlego w bialku z jajka
Podejście do zmiany żywienia cz. 1.
Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego