Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego

1. Data: 2003-10-13 16:28:53

Temat: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego
Od: Jan Werbiński <j...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaliście dzisiaj Trójki? Było o diecie Kwaśniewskiego. Wypowiedzi osób z
Arkadii oraz lekarzy. Dość ciekawe.
Np:
+ Jest sporo osób chorych na cukrzycę, które zaobserwowały znaczną poprawę
stanu zdrowia po przejściu na ww dietę.
+ Wypowiedzi osób oficjalnie reprezentujących firmy związane z tą dietą były
na dobrym poziomie bez fanatyzmu.
+ Skrytykowano diety cud.

- Jest wiele przypadków, kiedy stosowanie tej diety zaowocowało znacznym
pogorszeniem stanu zdrowia i leczeniem szpitalnym.
- Najnowsze badania mówią: o ile poziom cholesterolu u optymalnych często
jest doskonały, to poziomy pewnych rzadziej kontrolowanych czynników
osiągają alarmujące wartości.
- Oficjalny przedstawiciel Arkadii wytłumaczył niepowodzenia w stosowaniu
tej diety jako nie dość dokładne jej stosowanie. Taaaa, skąd to znamy...

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

2. Data: 2003-10-13 19:46:10

Temat: Re: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Taaaa, skąd to znamy...

no wlasnie, dolusz kilka wlasnych ideii i juz bedzie super obiektywnie

Jurek

3. Data: 2003-10-14 09:02:16

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński"
<j...@N...com> napisał w wiadomości
> [...]
> - Najnowsze badania mówią: o ile poziom cholesterolu u optymalnych często
> jest doskonały, to poziomy pewnych rzadziej kontrolowanych czynników

Te "minusy" to jedynie interpretacja ludzi z niższym poziomem wiedzy i
brakiem wyobraźni, na temat obiektywnego zapotrzebowania opty organizmu na
rzeczone składniki odżywczoenergetyczne.

> - Oficjalny przedstawiciel Arkadii wytłumaczył niepowodzenia w stosowaniu
> tej diety jako nie dość dokładne jej stosowanie. Taaaa, skąd to znamy...

Dokładnie zgadza się. Różni ludzie potrzebują bardzo różną ilość czasu na
nauczenie się wszystkich zasad i niepopełniania błędów. Jedni 'łapią" to
niemal
z dnia na dzień, inni zaczynają dietę, po pewnym czasie od niej odchodzą,
by znowu po pewnym czasie do niej wrócić na stałe, bądź znowu na jakiś czas.
Wszystko zależy od wiedzy i poglądów jakimi jest nafaszerowana głowa
delikwenta.
Każdy ma swoją optymalną ścieżkę, na własną miarę. To się nazywa:
rozum i wolna wola... :)

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Wspólczesna medycyna zajmuje się jedynie wycieraniem mokrej podłogi
pod cieknącym kranem - zamiast zreperować uszczelkę. Jilina Aleksandrowicz

4. Data: 2003-10-14 09:28:47

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Dnia 14 października 2003 (11:02:16)
Krystyna*Opty* (k...@p...onet.pl) napisała:

KO> Wspólczesna medycyna zajmuje się jedynie wycieraniem mokrej podłogi
KO> pod cieknącym kranem - zamiast zreperować uszczelkę. Jilina
KO> Aleksandrowicz
[ciach]

Sorry, ze nie na temat diety, ale.... mozesz poprawic ?
Na "Julian" Aleksandrowicz...

Pozdrawiam,
Kasia

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

5. Data: 2003-10-14 09:39:05

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaa" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,

> [ciach]
>
> Sorry, ze nie na temat diety, ale.... mozesz poprawic ?
> Na "Julian" Aleksandrowicz...

Ja również sorry, oczywiście nie chodziło o żadną Jilinę... ;)

6. Data: 2003-10-14 10:28:21

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

> Te "minusy" to jedynie interpretacja ludzi z niższym poziomem wiedzy i
> brakiem wyobraźni, na temat obiektywnego zapotrzebowania opty organizmu na
> rzeczone składniki odżywczoenergetyczne.

MEGA MEGA ROTFLOL

Pozdr
Kafka

P.S.1.Ciesze sie ze mimo przytaczanych przez Ciebie "tonowych" cytatow nie
wrzucilam Cie do KF, potrafisz dostarczyc spora dawke smiechu na codzien ;)
P.S.2 Ciekawym jest, ze osoby traktujace DO jako diete a nie religie
trafiaja na rozsadnych i wyrozumialych lekarzy. Przykladem jest Hafsa, ktora
niedawno wspominala o szczesciu do dobrych lekarzy. Osoby zaś traktujące DO
jak CUD,
ZBAWIENIE - RELIGIE takiego szczescia nie maja. Zastanawiajace.
P.S.3 Kolejną ciekawostka jest, ze ludzie nie stosujacy DO charakteryzuja
sie niskim poziomem wiedzy i brakiem wyobrazni, czyzby zbyt mala ilosc
tluszczu miala wplyw na te cechy?
P.S.4.Duze litery powyzej to nie krzyk, tylko zwrocenie uwagi na
poszczegolne slowa. ;))

7. Data: 2003-10-14 11:06:53

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

> MEGA MEGA ROTFLOL

Gdybyś tak łatwo nie ulegała MEGA MEGA EMOCJOM, to być może zauważyłabyś, że
ściśle odniosłam się do zwrotu jakiego użył J.W. dwukrotnie
w zdaniu - "poziom". Tobie słowo poziom kojarzy się już tylko z brakiem
inteligencji itp. ROTFLUJ dalej. Rechot to najlepszy sposób na
zaakcentowanie w necie swojej wiedzy, sorry - poziomu swojej wiedzy i w
ogóle swojego "poziomu"...
Pomyliłaś dwa pojęcia - poziom wiedzy z poziomem inteligencji.

> P.S.1.Ciesze sie ze mimo przytaczanych przez Ciebie "tonowych" cytatow nie
> wrzucilam Cie do KF, potrafisz dostarczyc spora dawke smiechu na codzien
;)

Twoja sprawa, baw się dalej... mnie jest wszystko jedno, czy Ty mnie
czytasz.

> P.S.2 Ciekawym jest, ze osoby traktujace DO jako diete a nie religie
> trafiaja na rozsadnych i wyrozumialych lekarzy.

Ja nie trafiam, bo po prostu od pięciu lat z ich rozsądku nie muszę
korzystać.

> [...]
> P.S.3 Kolejną ciekawostka jest, ze ludzie nie stosujacy DO charakteryzuja
> sie niskim poziomem wiedzy i brakiem wyobrazni, czyzby zbyt mala ilosc

A to już TWOJE wnioski, nie moje. Możesz mnie nawet uważać za kosmitkę... ;)
Prof. Julian Aleksandrowicz napisał:
"Wszelkie trudności społeczne i ekonomiczne, a także zdrowotne, mają swoją
przyczynę wyższą w zaburzeniach sprawnego myślenia i działania spowodowanych
zmianami w strukturze i funkcjach ludzkich mózgów, a zmiany te są
spowodowane czynnikami EKOLOGICZNYMI. Najważniejszym z tych czynników
ekologicznych jest zasilanie." - myślisz, że też był osobą "nawiedzoną"?

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Złość - to tylko rodzaj nieporadności. Bertold Brecht

8. Data: 2003-10-14 11:29:42

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> inteligencji itp. ROTFLUJ dalej. Rechot to najlepszy sposób na
> zaakcentowanie w necie swojej wiedzy, sorry - poziomu swojej wiedzy i w

;)) Cala Ty... A to ponoc ja ulegam emocjom.
Kiedys mowilas cos o atakach personalnych, ze nie powinno sie w necie,
itp....

> [...]
> spowodowane czynnikami EKOLOGICZNYMI. Najważniejszym z tych czynników
> ekologicznych jest zasilanie." - myślisz, że też był osobą "nawiedzoną"?

I oczywiscie WIADOMYM JEST o jakie zasilanie chodzi, eh...

> Złość - to tylko rodzaj nieporadności. Bertold Brecht

Cytaty masz niezle, nie powiem, tylko ze ja sie nie zloszcze - wrecz
przeciwnie.
BTW - nie bylo moim zamiarem wywolywanie bezsensownej dyskusji o tym kto
jest madrzejszy. W starciu z toba, zdaje sie, nie mam szans. Nie jestem
wystarczajaco "naoliwiona". Za to robie sie zlosliwa, nie bede tego
kontynuowac. EOT.

Pozdr
Kafka

9. Data: 2003-10-14 12:46:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kafka w wiadomości news:bmgmkj$5h$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

Co nie przeszkodzilo Krysi rechotac ostatnio na news.dieta-optymalna.info :)

Ale po co podpierac sie autorytetami jakiegos profesorstwa, przeciez wiadomo
ze to banda niekompetentnych nieukow, ktorym zalezy jedynie na wlasnych
stolkach.

Maybe, just once, someone will call me "sir" without adding, "you're making
a scene." --- Homer Simpson

10. Data: 2003-10-14 13:58:03

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bmgr37$k5p$1@inews.gazeta.pl...

> Co nie przeszkodzilo Krysi rechotac ostatnio na news.dieta-optymalna.info
:)

W każdym razie _ NIE_ "MEGA MEGA ROTFLOWAŁAM" (jak to ujęła Kafka)
1. ani z Kafki,
2. ani z nikogo z grupowiczów,
3. ani nawet na tej grupie.

Ja dość często rechoczę, zwłaszcza z komentarzy "ekspertów" na temat diety
optymalnej w mediach... :)))
Są beznadziejnie ich kompromitujące... I śmieszy mnie dalszy ciąg tej
groteski,
jaki już widzę w wyobraźni... ;D
Dlaczego więc odbierasz mi prawo rechotania na ten temat na grupie
optymalnej?
I skarżysz tu jak dziecko... ;)
Kafka MEGA MEGA rechocze i tarza się po ziemi - ze mnie,
ja rechoczę nie tarzając się po ziemi - z tzw. ekspertów. Taka jest drobna
różnica.

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Medycyna nie zna tajemnicy wyleczenia, ale zapewnia
sobie umiejętność przedłużania choroby. Marcel Proust

polecam fanom atkinsa i kwasniewskiego
skłaniam się ku MM - potrzebuję porad
[Atkins] Paski do mierzenia ketozy
Schudłam 18 kg