Wprowadzenie do neuronauk - jaki podręcznik najlepszy?

11. Data: 2005-08-30 21:53:17

Temat: Re: Wprowadzenie do neuronauk - jaki podręcznik najlepszy?
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

patix napisał(a):
> ps.
> to wcale nie oznacza ,ze chce kogos
> zniechecic do czytania - ale myslenie
> tez sie czasem :))) przydaje

No ale jest nie modne ;)

12. Data: 2005-08-30 22:04:31

Od: Marccel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:

> patix napisał(a):
>
>> ps.
>> to wcale nie oznacza ,ze chce kogos
>> zniechecic do czytania - ale myslenie
>> tez sie czasem :))) przydaje
>

> No ale jest nie modne ;)

Nie to żebym czytał którąś z wymienionych pozycji (czy jakąkolwiek
książkę).. ale jako, ze uważam sie za człowieka czasem myślącego, musze
tu powiedziec, ze myslenie przysparzac moze równie wiele kłopotów co
korzysci. Albo i więcej. I tak mysle sobie, ze jesli ktos ma nie za
ciekawe wyniki w mysleniu to lepiej niech sie nie zmusza.
No, to ja już dziękuje :)

13. Data: 2005-08-31 17:03:15

Od: "Marcin Ciesielski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie Ja.. u mnie w podsieci ostatio policja nic dziwnego nie
> znalazła, wszystko na legalu, jestem czysty...

To może inaczej: jak udało ci się dotrzeć do tej książki lub gdzie
jest dostępna?

O zadawaniu pytań
Konto
strach przed psami (dziecko 9lat)