Wroclaw

1. Data: 2002-11-22 10:44:41

Temat: Re: Wroclaw
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt Wrocław nie ma prawdziwej pasmanterii. Ostatnio nie mam czasu aby
jeździć po mieście, ograniczam się do Psiego Pola i tutaj w "Blaszaku"(nasz
osiedlowy bazar) jest pasmanteria. Są nici Ariadna po 1 zł i Anchor po 1.70
zł. Nici serwetkowe w różnych kolorach, druty, szydełka, kanwa z nadrukiem,
włóczka. Pani, która to prowadzi również zajmuje się robótkowaniem.
Tak naprawdę to nie interesowałam się zaopatrzeniem pasmanterii gdyż
nagromadziłam spory zapas rózności i dopiero jak mnie w tym tygodniu
przypiliło i szukałam czegoś do obrobienia szala dla córki to stwierdziłam,
że faktycznie mizeria w tym naszym Wrocławiu.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-11-23 12:56:07

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta_Wiosna napisał(a):

> Mieszkalam wczesniej w Lubinie (prosze nie mylic z
> Lublinem) a tam jest sklep SOWA welny pod sufit, wzrory, ramki, tamborki,
> materialy i prawie co dusza zapragnie.. t

a na jakiej ulicy ten sklep ? albo chociaz jakie okoice

Pozdrawiam
Beazuku

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"...i kiedy przyjdš dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami"

1. Data: 2002-11-23 16:02:31

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nas tak duzo wrocławianek to moze ktoras z was kupowala juz kanwe
plastikowa, ba ja nigdzie nie moge jej namierzyc
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-11-23 16:06:14

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czasami chodze na zakupy do tekiej malej hurtowni przy ul. Sokolej to
jest w willi. Ceny sa tam bardzo przyzwoite
Pozdrawiam Ula

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-11-23 16:47:35

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze dosc duża hurtownia pasmanterii na ulicy Robotniczej (za
Kwiatonem) niektóre rzeczy można kupic detalicznie w sumie wydaje mi sie że
wybór jest niezły; ale niestety najfajniejsze rzeczy są hurtowo :(( Chociaż
przecireż miożna sie umówic w kilka osób,,, :)
magdalena
gg 3001899

1. Data: 2002-11-23 16:59:03

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wybór jest niezły; ale niestety najfajniejsze rzeczy są hurtowo :(( Chociaż
> przecireż miożna sie umówic w kilka osób,,, :)

A czy sa nici DMC, kanwy i plotno ewentualnie?

1. Data: 2002-11-23 17:58:23

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasnwy chyba byly. co do nici to kupowałam ariadne; ale bylo ich multum...
ale nie wszystkie w detalu :(( Akurat Ariadne były w detalu... także dużo
ciekawych igieł; jak np do nawlekania koralików; super:) jak równiez duży
wybor koronek klockowych, w cenie 1,50 za metr w paczce 25 m (to kupowałam
wiec pamietam cene)
co do płótna i kanwy na metry to oczywiscie najtaniej i najlepiej na
Witolda... :))

1. Data: 2002-11-23 18:53:41

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wiec pamietam cene)
> co do płótna i kanwy na metry to oczywiscie najtaniej i najlepiej na

Na Ksiecia Witolda, czy chodzi Ci o hurtownie tkanin, czy sa tam tez drobne
kanwy, czy tylko na wieksze krzyzyki?

1. Data: 2002-11-23 19:57:50

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak; chodzi mi o hurtownie tkanin. kanwy bywaja różne; ale to jak sie
zdarzy; trzeba , że tak powiem chodzic od czasu do czasu to można trafic.
Ostatnio widziałam na duze krzyzyki;ale kiedys drobniejsza tez była
(ostatnio nie)

1. Data: 2002-11-24 11:33:27

Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" <u...@g...pl> wrote in message
> Skoro nas tak duzo wrocławianek to moze ktoras z was kupowala juz kanwe
> plastikowa, ba ja nigdzie nie moge jej namierzyc
> Pozdrawiam Ula
Ja nigdzie jej nie widzialam, ale kupilam w hobby studio.
Marta i ta mala sunia
co ma na imie Funia:))
GG: 1 888 263
Tlen: blekitna_wiosna