Wrocław - ciuchy i buty :)

1. Data: 2003-07-02 18:57:15

Temat: Re: Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
news:bdv9hv$nd3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A gdzie szukac czegos na AE? Bo jak cos to sie rozejrze, jesli chodzi o
> Ekonomiczna to jutro ide po papiery zeby zostac studentka :).

sądze, ze chodziło o sklep "AE" - z odzieżą damską państwa Adama i Ewy Ż...
To właśnie tam chyba zapoczątkowano przeceny we Wrocławiu.

iza

1. Data: 2003-07-02 18:58:27

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza b." <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ż...
> To właśnie tam chyba zapoczątkowano przeceny we Wrocławiu.

no i obecnie miescie sie on na ul Oławskiej w dawnym DT ŁADA

iza

1. Data: 2003-07-02 19:04:17

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza b." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> sądze, ze chodziło o sklep "AE" - z odzieżą damską państwa Adama i
Ewy Ż...
> To właśnie tam chyba zapoczątkowano przeceny we Wrocławiu.

Tak, głównie podziemie Raportu na Świdnickiej, tuz koło Bar-u.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-02 19:11:48

Temat: Re: sklepy z dyżymi rozmarami było : Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez jestem Wrocławianką i tez mam problemy z zakupem ubranek
> dla siebie. Jestem duuuuza dziewczynką ;) mierzaca całe 182 cm
> i jak juz cos zanajde dla siebie odpowiednio długiego, to jest to równie
> nieodpowiednio szerokie :(.
> Eh... Wrocław miastem nietypowych kobiet???

Hehehe....na pl.regionalne.wroclaw jakis chlopak napisal ze Wroclaw jest
miastem sennych kobiet wiec moze i nietypowych tez

Ania (152 cm :P)

1. Data: 2003-07-02 19:14:25

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bdvabf$a6g$1@absinth.dialog.net.pl...

> Ewy Ż...
>
> Tak, głównie podziemie Raportu na Świdnickiej, tuz koło Bar-u.

chyba juz tam nie ma AE Woman :(. Pozostała tam tylko
firma Nabuk, która dokoptowała sobie innych producentów
odziezy i obuwia. Ale moze sie myle...

iza

1. Data: 2003-07-02 20:06:33

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko mały problem...ja z Gdańska...całe 500 km od Wrocławia...
Ale dziękuję za podanie adresów. Może kiedyś mnie coś przygna do
Wrocławia :)))))))?????
(dla mnie jednego z piękniejszych miast w Polsce...)

Pozdrawiam morsko,
Kasia

1. Data: 2003-07-02 20:13:51

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

> Misiczko, czyli znaczy to, że powyżej 38 nie produkują?????
> Wkurza mnie to. Ciuchy do 40, buty 39 - czy żyjemy w krainie
> Krasnoludków?
>
> Buziaczki,
> Kasia (44 :)))

Ha ! A co z drobnymi kobietkami, ktorym nie zawsze rozmiar 36 czy S pasuje,
a 34 (XS) ze swieczka szukac ... U mnie w Olsztynie jedynie w trollu
znajduje XSki. I nie mowcie, ze trzeba przytyc ;) bo to nie takie proste
:>

Pozdrawiam,
Vivienna :)

1. Data: 2003-07-02 21:54:53

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves wrote:

> Tylko mały problem...ja z Gdańska...całe 500 km od Wrocławia...
> Ale dziękuję za podanie adresów. Może kiedyś mnie coś przygna do
> Wrocławia :)))))))?????
> (dla mnie jednego z piękniejszych miast w Polsce...)

Akurat Kappahl i jego linie XLNT masz w Trojmiescie tez, bodajze w
Klifie. Trafiaja sie tam czesto naprawde niezle ciuchy, rozmiary od 42 w
gore.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-02 21:56:02

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Vivienna wrote:

> [...]
> a 34 (XS) ze swieczka szukac ... U mnie w Olsztynie jedynie w trollu
> znajduje XSki. I nie mowcie, ze trzeba przytyc ;) bo to nie takie proste

Trzeba sie przeprowadzic do Warszawy :P W Morgan De Toi czy Artisti
Italiani to tylko sie wsciekam, bo 38 zdarza sie rzadko, o 40 nie
wspominajac...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-02 22:18:01

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" napisał w wiadomości
::
: Akurat Kappahl i jego linie XLNT masz w Trojmiescie tez, bodajze w
: Klifie. Trafiaja sie tam czesto naprawde niezle ciuchy, rozmiary od 42
: gore.

Wiem, ale bardzo dziękuję. W Kappahlu to mieszczę się nawet w normalnej
rozmiarówce (nawet mają 44)!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

[obnizka ceny] Lakiery MaxFactor