Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

31. Data: 2015-09-02 14:35:50

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:buf222r8qx6b.s7higtqen6qe.dlg@40tude.net...

> .. ..takiej na kilkaset (kilka tysięcy) krów, w Belgii czy innej mlekiem
> i mięsem płynącej krainie 33333-))

Czy kraj pochodzenia jest ujawniany na produktach mięsnych w PL?

32. Data: 2015-09-02 15:21:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> .. ..takiej na kilkaset (kilka tysięcy) krów, w Belgii czy innej mlekiem i
> mięsem płynącej krainie 33333-))

Ulżyło?

J.

www.kontestacja.com

33. Data: 2015-09-02 15:22:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Czy kraj pochodzenia jest ujawniany na produktach mięsnych w PL?

Na targu nie ;-)

J.

www.kontestacja.com

34. Data: 2015-09-02 15:43:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-02 o 14:35, Pszemol pisze:

> Czy kraj pochodzenia jest ujawniany na produktach mięsnych w PL?

Krótko i rzeczowo na temat produkcji wieprzowiny na świecie:
http://www.wieprzopedia.pl/funkcjonowanie-rynku-wiep
rzowiny-%C5%9Bwiat-unia-europejska-polska

Pewnie o wołowinie da się znaleźć coś podobnego.

Ewa

35. Data: 2015-09-02 17:58:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Sep 2015 15:22:39 +0200, krys napisał(a):

> Na targu nie ;-)

Ani kraj, ani miejsce pochodzenia nie - i radzę, na tym się dobrze
s-kupcie.

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

36. Data: 2015-09-02 17:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Sep 2015 15:21:47 +0200, krys napisał(a):

> Ulżyło?

Widzę, że obudziłam w Tobie zasiedziałe zuo. Może sobie dokądś pójdzie.

37. Data: 2015-09-02 19:05:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. ..takiej na kilkaset (kilka tysięcy) krów, w Belgii czy innej mlekiem i
> mięsem płynącej krainie 33333-))

Wołowina z Makro jest skądyś innąd?

skurnika

38. Data: 2015-09-02 19:36:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Sep 2015 19:05:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-02 11:52, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Wołowina z Makro jest skądyś innąd?

Nie - przecież cały czas o to mi chodzi, no miło, że wreszcie zajarzyłaś.
Hint tego wątku: Makro+agroturystyka+wiejskie_jadło 3-]

39. Data: 2015-09-02 19:44:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2015 19:36:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie - przecież cały czas o to mi chodzi, no miło, że wreszcie zajarzyłaś.
> Hint tego wątku: Makro+agroturystyka+wiejskie_jadło 3-]

...a raczej chłopi+makro=wiejskie_jadło :-D

40. Data: 2015-09-02 20:36:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie - przecież cały czas o to mi chodzi, no miło, że wreszcie zajarzyłaś.
> Hint tego wątku: Makro+agroturystyka+wiejskie_jadło 3-]

No! właśnie, dopiero co, zajarzyłam, że w agroturystyce też masz
wieloletnie doświadczenie.

nie miejska nie wiejska zabawa podmiejska

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice