Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?

1. Data: 2006-12-13 17:44:57

Temat: Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Miałem uraz głowy (9.12), spowodowany wypadkiem na rowerze,
uderzyłem się w głowę. Po tym do dnia dzisiejszego (4 dzień po)
mam mdłości i lekkie bóle głowy oraz momentami zawroty głowy i
takie jakby zawirowania. Byłem u lekarza, zrobiłem RTG czaszki, niby
wszystko z czaszką jest ok. Chciałbym się dowiedzieć jak długo
mogę występować mdłości i bóle głowy po takim urazie?

2. Data: 2006-12-14 09:26:23

Temat: Re: Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"k...@g...com" <k...@g...com> writes:

> wszystko z czaszką jest ok. Chciałbym się dowiedzieć jak długo
> mogę występować mdłości i bóle głowy po takim urazie?

Nawet kilka tygodni. Radzę się oszczędzać, tak do Nowego Roku.

MJ

Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
co dobrego i sprawdzonego na stan zapalny jamy ustnej / zebow..
Wspolczesny dentysta ;-) kilka pytan
Anty-hcv
Błąd lekarza