Wszystkim

171. Data: 2019-02-28 14:46:46

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 07:16, j...@o...pl pisze:

> Przestań Trybunie z tym dniem wegetacji; zapytaj się o niego w Afryce,
> czy wśród kokainów. mam opracowany od dawna, czyli kilku lat, prolog powiedzmy,
> że całemu Światu, w tym i Polsce byłoby dobrze, co jakby tożsame.
> Oczywiście mam też tylko dla Polski, jednakże będzie to dłuższe dla świata.
>
> jacek

Myślisz że ten postęp którego doświadczamy to coś dzięki czemu możemy
myśleć że wegetacja to coś tam gdzieś w Afryce, a my tu naprawdę żyjemy?

172. Data: 2019-02-28 14:47:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 02:38, Ilona pisze:

> Poczytaj wreszczie historie antykultury, Karonia, to w mig zrozumiesz.
>
> W PRL, chodził o to aby społeczeństwo doprowadzić do stanu w którym
> ugania się przez cały dzień za elementarnymi potrzebami i nie ma już
> czasu na te z 6, 7 i 8 piętra piramidy Maslowa.
>
> // zauważ, że wybrani mogli kupować niedostępne na rynku produkty w
> specjalnych sklepach.

Mit. Osobiście byłem kilkukrotnie w takich sklepach, i tam nie było
ameryki. Chyba że chodzi ci o sklepy dla tzw dewizowców, tu faktycznie
niczego nie brakowało i w każdej ilości. Tak nawiasem mówiąc - to
najczarniejsza karta PRLu, kiedy to w oficjalnym państwie robotnika i
chłopa przepustką do raju była waluta kraju propagowanego jako wróg.

173. Data: 2019-02-28 17:44:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 14:41, Trybun wrote:

> Oczywiście swojego idola. Teraz głośna jest sprawa z pomnikiem ks
> Jankowskiego.

Jakiego idola?

Dziś to dorośli ludzi, zauważ, że żaden z nich nie zasłaniał twarzy.
Tymczasem, zamiast procesu w sądzie, grozi grzywna.

174. Data: 2019-02-28 17:46:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 14:44, Trybun wrote:

> Póki co dajesz mi opcję spojrzenia na sprawę z nie swojej perspektywy
> nie podając innej.

Staram się nie narzucać nikomu własnego zdania a jedynie skłonić do
refleksji.

175. Data: 2019-02-28 17:55:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 14:45, Trybun wrote:

> Mając w perspektywie istnienie jakiego doświadczyłem w życiu cielesnym
> to długo zastanawiałbym się czy się zgodzić na dalszą wegetację,
> oczywiście w przypadku gdyby do takiego przedłużenia potrzebna by była
> moja zgoda. Po prostu ja nie widzę w tym jakiegoś przywileju, nagrody
> aby nadal trwać na takich samych zasadach, czyli jestem tylko nie wiem
> po co.

Jestem tylko nie wiem po co?

i to jest najpiękniejsze pytania, jakie każdy z nas może sobie w swoim
życiu zadać i próbować znaleźć odpowiedzieć.

176. Data: 2019-02-28 18:25:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 14:47, Trybun wrote:

> [...]
> najczarniejsza karta PRLu, kiedy to w oficjalnym państwie robotnika i
> chłopa przepustką do raju była waluta kraju propagowanego jako wróg.

'oficjalnym państwie robotnika i chłopa' - bardzo grzecznie to
ująłeś.

My, po prostu, byliśmy podbitym krajem a ideologia marksistowska
umożliwiała utrzymanie owej podległości i eksploatacje gospodarczą.
Dzienny płaca robotnika, czy chłopa ~ 1 $ . W ten sam sposób
eksploatowano kolonie, płacąc krajowcom za realne produkty kulkami ze szkła.

//warto pamiętac, że wtedy już, na tzw. zachodzie, rozwijał się
neo_marksizm.

177. Data: 2019-03-02 11:43:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-28 o 17:44, Ilona pisze:

> Jakiego idola?
>
> Dziś to dorośli ludzi, zauważ, że żaden z nich nie zasłaniał twarzy.
> Tymczasem, zamiast procesu w sądzie, grozi grzywna.

Jakiegokolwiek.  A gdzie kara dla łachmyty która prowokuje innych takim
pomnikowaniem?

178. Data: 2019-03-02 11:44:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-28 o 17:46, Ilona pisze:

> Staram się nie narzucać nikomu własnego zdania a jedynie skłonić do
> refleksji.

Aby zadać kłam czyli obalać czyjeś zdanie to trzeba wykazać w czym
konkretnie adwersarz się myli, i.. jeżeli to nie kłopot - przedstawić
swoją wizję.

179. Data: 2019-03-02 11:45:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-28 o 17:55, Ilona pisze:

> Jestem tylko nie wiem po co?
>
> i to jest najpiękniejsze pytania, jakie każdy z nas może sobie w swoim
> życiu zadać i próbować znaleźć odpowiedzieć.

Piękne jak piękne, raczej dla istoty ludzkiej najbardziej zasadne.

180. Data: 2019-03-02 11:47:29

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 08:03, j...@o...pl pisze:

> :)))
>
> Bo Bóg przeszedł na społeczne i niezauważalne:)
> Zresztą nawet sam Go o to prosiłem; znaczy powiedzmy, że prosiłem:)
> I naprawdę nie ma w tym nic dziwnego, tylko sama Prawda.
> To jest naprawdę uczciwe, sprawiedliwe i z duchem czasu normalne.
>
> jacek

Bo ja wiem, dlaczego więc tak ciężko Jemu przychodzi to nas
uświadamianie, dlaczego nie stworzył nas  od razu w pełni świadomymi?
Osobiście postawiłbym tezę że my, ludzie" wymykamy się spod Jego
kontroli... To np grzebanie w genach itp eksperymenty raczej nie są po
Jego myśli.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!