Wszystko mnie wkur...

11. Data: 2005-12-15 20:04:32

Temat: Re: Wszystko mnie wkur...
Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gippo" <d...@n...satfilm.net.pl> napisał w wiadomości
news:dnrquc$9vm$2@news.telbank.pl...

> taaa .. hydraulik spartolil robote i tera co miecha przecieka ;)

Jasne jak facet jest wkurwiony to poprostu jest wkurwiony-stres praca itd. A
jak kobieta jest wkurwiona to ma okres. Strasznie dowcipne.
Nie kurwa nie mam okresu, halucynacji, depresji anihuj wie czego. Jestem
poprostu wkurwiona.

--

c...@w...pl

12. Data: 2005-12-15 20:05:39

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> "Justyna N" <c...@w...pl> wrote in message

> A chuj Nas to kurwa obchodzi?
> Nie zasmiecaj mojej grupy takimi bzdetami i lepiej powiedz narzYczonemu,
> zeby pozadnie Cie wydymal.
> --
A Ty mnie szczegolnie wkurwiasz, nie pasuje-nie czytaj.
Seks tez mnie wkurwia.

--

c...@w...pl

13. Data: 2005-12-15 20:09:24

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrs Smith" <S...@H...com> napisał w wiadomości
s.net...

> "Justyna N" <c...@w...pl> wrote in message
> [cut]
>
> Zaraz sie pewnie naraze, ale jeseli to prawda co piszesz, a stan ten
> bedzie utrzymywal sie dluzej niz tydzien diagnoza jest tylko jedna i nie
> trzeba byc psychologiem, zeby to wiedziec
> -do psychiatry ;-)
>
> szkoda zycia na bycie zgorzchnialym!

Skad taki wniosek ze sie narazisz?? Nie przypisujesz mi halucynacji ani
problemow z zyciem seksualnym czy okresu.
Masz racje to nie jest normalny stan szczegolnie ze zawsze bylam bardzo
spokojna. Jak mi nie przejdzie to sie wybiore do specjalisty.

c...@w...pl

14. Data: 2005-12-15 21:14:36

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisał(a):

> A Ty mnie szczegolnie wkurwiasz, nie pasuje-nie czytaj.
> Seks tez mnie wkurwia.

Agresywna z ciebie cipa - takie są najgłupsze. To im wydaje się najbardziej
kiedy są wkurwione, że czały świat powinien ich wysłuchać i pomóc. Nikt ci
nie pomoże i nikt cie nie wysłucha. Co niektóry może cię najwyżej zerżnąć,
jeśli wyślesz mi na GG swoje zdjęcia poczym ja powiem: czas sobie zwalić.

--
Do piekła!

www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!apz.kicks-ass.org

15. Data: 2005-12-15 21:21:02

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrs Smith" <S...@H...com> napisał w wiadomości
s.net...

> [...]
> sie bóle glowy, drazliwosc i czasem brak zainteresowania seksem. Tych
> objawów jest coraz wiecej, stopniowo pojawiaja sie nastepne i moze dlatego
> nie dostrzegamy ich przybywania. Dopiero kiedy osiagna pulap krytyczny,
> zaczynamy czuc, ze jest nam "zle we wlasnej skórze". Nie zawsze jeszcze
> rozumiemy, ze znalezlismy sie w szponach stresu. Tracimy dawna radosc
> zycia,
> zapal do pracy, brak wiary w siebie pojawia sie w miejsce dotychczasowej
> pewnosci."
>
> ps.wyciete z artykulu o zdrowiu psychicznym

Dzieki. Milo widziec ze ktos chce pomoc.

c...@w...pl

16. Data: 2005-12-15 22:11:45

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyderca!" <j...@o...niepotrzebny> napisał w wiadomości

> [...]
> jeśli wyślesz mi na GG swoje zdjęcia poczym ja powiem: czas sobie zwalić.

Wyslij mi swoje bede miala na przeczyszczenie przy przepiciu.

17. Data: 2005-12-15 22:20:19

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisał(a):

> Wyslij mi swoje bede miala na przeczyszczenie przy przepiciu.

Zamknęłabyś w koncu już tą swoją morde i poszła spać.

18. Data: 2005-12-16 05:53:17

Od: "Bluzgacz" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty mnie szczegolnie wkurwiasz, nie pasuje-nie czytaj.
> Seks tez mnie wkurwia.

Chuj Ci w dupe i chuj mnie to ze Cie wkurwia(m).
Jak seks Cie wkurwia to moze sprobuj makramy, gobelinu, patchworka?
--

Bluzgacz
GG:5015

19. Data: 2005-12-16 05:54:47

Od: "Bluzgacz" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szyderca!" <j...@o...niepotrzebny> wrote in message

> nie pomoże i nikt cie nie wysłucha. Co niektóry może cię najwyżej zerżnąć,

Ja odpadam - wyruchalem juz dosyc dup z psp, czas na mlode pokolenie...

20. Data: 2005-12-16 09:55:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> dlaczego?