Wwa - gdzie na wycieczke z klasa 0?

1. Data: 2007-03-28 16:58:40

Temat: Wwa - gdzie na wycieczke z klasa 0?
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani w zerowce koniecznie chce dzieci zabrac na wycieczke. Jej pomysly
srednio mi sie podobaja, zreszta sama poprosila o pomoc w znalezieniu
fajnego miejsca. Znalazlam cos takiego:
http://www.gosciniec-wiecha.pl/odziarenka.php
ale to troche daleko od Warszawy. Moze ktos z Was ma jakis pomysl? Moze cos
podobnego tylko blizej Warszawy? Muzeum odpada bo pani powiedziala ze ich
nie opanuje w muzeum. W kinie juz byli. Zoo dla pani jest "nudne"...

Marta, Kubus (6,11), Krzys (4,6) i Jas (16 mies)

2. Data: 2007-03-29 10:26:15

Temat: Re: Wwa - gdzie na wycieczke z klasa 0?
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Marta W.* wyszczebiotał(a):
> Pani w zerowce koniecznie chce dzieci zabrac na wycieczke. Jej pomysly
> srednio mi sie podobaja, zreszta sama poprosila o pomoc w znalezieniu
> [...]

Fajne - podoba mi się pomysł dla dzieci z wielkiego miasta by poznały trochę
wiejskiego życia :)

> ale to troche daleko od Warszawy.

No bez przesady! Od nas (Jazgarzew - czyli po drodze do tego Kawęczyna)
dzieciaki często jezdzą do Warszawy, to warszawiacy nie mogą do nas? ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

3. Data: 2007-03-29 10:35:15

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pewnego wiosennego dnia, *Marta W.* wyszczebiotał(a):

Mloda byla w tym miejscu, wycieczka zerowkowa, bardzo udana, dzieciaki byly
zadowolone, panie tez. Szczerze moge polecic to miejsce, przynajmniej w
zeszlym roku bylo tam bardzo interesujaco.

Ania

4. Data: 2007-03-29 20:06:34

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No bez przesady! Od nas (Jazgarzew - czyli po drodze do tego Kawęczyna)
> dzieciaki często jezdzą do Warszawy, to warszawiacy nie mogą do nas? ;)

My jestesmy z Lomianek, to najpierw godzina drogi zeby tylko sie przedostac
na drugi koniec Wwy...

Marta, Kubus (6,11), Krzys (4,6) i Jas (16 mies)

5. Data: 2007-03-30 09:55:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> My jestesmy z Lomianek, to najpierw godzina drogi zeby tylko sie
> przedostac na drugi koniec Wwy...

To może sochaczewską wąskotorówkę? Taki wypad to jest przejażdżka kolejką +
ognisko + chyba jeszcze jakieś zajęcia zorganizowane. A do Sochaczewa z
Łomianek to chyba nie trzeba przez Warszawę ;-)

Agnieszka

6. Data: 2007-03-30 17:15:52

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> + ognisko + chyba jeszcze jakieś zajęcia zorganizowane. A do Sochaczewa z
> Łomianek to chyba nie trzeba przez Warszawę ;-)

Juz sprawdzalam, fajna wycieczka, tylko ze czynne jest od czerwca, a
wycieczka ma byc w maju, jakas norme maja wyrobic czy cos:-)))

Marta + chlopcy

7. Data: 2007-04-02 09:15:16

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Marta W.* wyszczebiotał(a):

> Juz sprawdzalam, fajna wycieczka, tylko ze czynne jest od czerwca, a
> wycieczka ma byc w maju, jakas norme maja wyrobic czy cos:-)))

To jak sochaczewska nieaktualna to może jednak kawałek dalej się wybierzecie
:) Piaseczyńska kolej wąskotorowa - czynne cały rok
http://www.kolejka-piaseczno.com

8. Data: 2007-04-02 11:07:41

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybierzecie
> :) Piaseczyńska kolej wąskotorowa - czynne cały rok

O super, zaraz tam zadzwonie.

Marta + chlopcy

Re: pora na samodzielność
prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Jak mówić, żeby dzieci...
7-latek i basen
dyskusja o produktach spożywczych - płatne