koniec placiena aliemetów!!!!!!!

1. Data: 2007-03-29 07:48:15

Temat: koniec placiena aliemetów!!!!!!!
Od: "jan paszek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ci oborcy zycia ,mi zagwatuja ze dziecko ,przyjdzie na wikt i opierunek
na rzecz panstwa ,a alimety nalezy ,juz oddawna- poco sie mezowie płacić na
dizeci- niech to zrobi panstwo, ja uwazm ze dzieci to jest WIEKI CIEZAZ ,TO
NIECH ZA MNIE TO ZAŁATWI PAŃSTWO
KONIEC PŁACIENIA ALIMETOW!!!!!!!

2. Data: 2007-03-29 08:18:10

Temat: Re: koniec placiena aliemetów!!!!!!!
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jan paszek napisał(a):
> [...]
> dizeci- niech to zrobi panstwo, ja uwazm ze dzieci to jest WIEKI CIEZAZ ,TO

Zmień dealera, wcisnął Ci jakiś trefny towar.

E.

Wwa - gdzie na wycieczke z klasa 0?
Re: pora na samodzielność
prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Jak mówić, żeby dzieci...
7-latek i basen