Wybielanie zebow.

1. Data: 2000-01-07 08:01:50

Temat: Wybielanie zebow.
Od: "alfa" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu uslyszalam o penej metodzie wybielania zebow, a dokaldnie o
nakladaniu szyny na zeby wraz z plynem ( i to sie trzyma na zebach przez
cala noc). Albo inny sposob to licowki.
Moje zeby (szkliwo) zostalo zniszczone w dziecinstwie przez zelazo i dlatego
tez zalezy mi na ich wybieleniu.
Moje pytanie. Czy ktos moze spotkal sie z tymi metodami lub zna inny sposob
na wybielebnie zebow? Bardzo prosze o opinie na ten temat.

dziekuje i pozdrawiam
MB

2. Data: 2000-01-07 17:43:37

Temat: Odp: Wybielanie zebow.
Od: "GRUPY" <w...@x...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym raczej takich metod nie polecał na uszkodzone szkliwo.
pozdrawiam
Użytkownik alfa <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8546jo$s8m$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

3. Data: 2000-01-07 18:36:07

Temat: Re: Wybielanie zebow.
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

alfa napisał(a):

> [...]
> Moje pytanie. Czy ktos moze spotkal sie z tymi metodami lub zna inny sposob
> na wybielebnie zebow? Bardzo prosze o opinie na ten temat.

Zajrzyj na www.stomatolog.com.pl - tam jest tez lista dyskusyjna stomatologow.
Pod haslem stomatolog mozesz w ogole znalezc wiele ciekawych stron - takze
lekarzy, ktorzy jednoczesnie sa przedstawicielami roznych firm oferujacych rozne
ciekawe bajery do robienia cudow z zebami. Zdaje sie, ze jest tez wroclawski
gabinet, ktory porownuje na swojej stronie zeby PRZED a zeby PO...

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-01-14 23:32:38

Od: "Iwka" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo na rynku pojawi sie bezpieczny preparat do domowego wybielania
zebow pod kontrola dentysty.
Wiem ,bo jestem lek. stom. Jezeli chcesz wiecej informacji napisz do mnie.
Pozdrawiam-IWKA
> [...]
sposob
> na wybielebnie zebow? Bardzo prosze o opinie na ten temat.

Gorycz podczas jedzenia
Magnetoterapia...
stomatologia - szyjki?
Wstrętne Choróbsko
Sukam lekarza domowego dla rodziny na diecie optymalnej