Wybielanie zebow - kilka pytan

1. Data: 2004-03-02 11:23:57

Temat: Wybielanie zebow - kilka pytan
Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad wybieleniem zebow.
Moja dentystka zaproponowala mi 2 metody:
1. w gabinecie - naklada sie cos na zeby, czeka sie i sprawdza,
w razie gdyby za malo - powtarza sie czynnosci. Generalnie
po wyjsciu z gabinetu zeby sa jasniejsze.
2. dostaje sie szyne i preparat, ktore zaklada sie na noc
przez kilka dni i po tych kilku dniach uzyskuje sie efekt.

Mam do zalozenia koronke i musze sie zdecydowac na to wybielanie przed
"koronowaniem",
zeby mozna bylo dobrac kolor korony.
Czy ktos z Was wybielal sobie zeby? Jaki jest tego efekt?
Czy zeby bardzo sie niszcza? I jak dlugo efekt sie utrzymuje?
Podobno przy tym wybielaniu w gabunecie mozna ten preparat nakladac
tylko na przednia (widoczna) cianke zeba... czy to moze znaczyc,
ze ten sposob jestmniej inwazyjny?
Za wszelkie info z gory dziekuje!

aniteczka

2. Data: 2004-03-02 12:15:14

Temat: Re: Wybielanie zebow - kilka pytan
Od: "B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. w gabinecie - naklada sie cos na zeby, czeka sie i sprawdza,
> w razie gdyby za malo - powtarza sie czynnosci.

Czy chodzi o wybielanie za pomocą aparatu Brite Smile?
Jeśli tak, to efekt utrzymuje sie nawet do 4 lat.

> 2. dostaje sie szyne i preparat, ktore zaklada sie na noc
> przez kilka dni i po tych kilku dniach uzyskuje sie efekt.

Wybielanie nakładkowe nocne...metoda równie skuteczne, jak "BS", aczkolwiek
efekt utrzymuje sie przez ok 1 rok. Wybielanie trwa od tygodnia do 2 tyg. w
zależności od efektu, jaki chce osiągnąć pacjent.

> Czy zeby bardzo sie niszcza? I jak dlugo efekt sie utrzymuje?

Zęby się nie niszczą. Stomatologia teraz jest na tyle nowoczesna, że nie ma
czego się bać :)
Co do metody 1 ( jeśli chodzi o "BS"), stan wrażliwości zębów utrzymuje się
przez ok 24 h.
Metoda 2, stan wrażliwości może (ale nie musi), utrzymywać sie przez cały
czas wybielania.
Podczas wyb. nakł. nocnego masz tzw. biały tydzień ( w metodzie "BS" tylko
jedna doba), tzn. musisz unikać kawy, herbaty, tytoniu,coca-coli, napojów i
zup barwiących (np.napoje typu nektarowego, zupy typu barszczyk, pomidowa,
szczawiowa), unikać cytrusów.
Zresztą dokładniej dopytasz się swojej pani dr
Mam nadzieję, że pomogłam....
Pozdrawiam,
Benia

3. Data: 2004-03-02 16:09:17

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie nad wybieleniem zebow.

I chcesz wygladac jak wiekszoc amerykanow? Kiedys w tylko gejsze wybielaly zeby

4. Data: 2004-03-03 11:10:54

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniteczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam do zalozenia koronke i musze sie zdecydowac na to wybielanie przed
> "koronowaniem",
> zeby mozna bylo dobrac kolor korony.

Jeśli tylko o to chodzi, a poza tym nie przeszkadza Ci kolor Twoich
zębów, to zastanów się, czy na pewno tego chcesz. Wybielone
zęby po jakimś czasie ściemnieją, a korona zostanie taka, jaka jest.
W sumie do Ciebie należy wybór, czy chcesz mieć białe zęby
(i musieć powtarzać wybielanie co kilka lat), czy spokój na dłużej.

Pozdrawiam,
Artur

EKG, EEG USG -literatura
Tabletki antykoncepcyjne
morfologia a zelazo ? długie ...
Entry to the International Science AV Database (ISAV)
Guzki w piersi