Wybor kierunku na studia.

1. Data: 2005-06-09 14:21:41

Temat: Wybor kierunku na studia.
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy, mam dylemat i w sumie sama nie wiem co wybrac. W czerwcu koncze
BA (bachelor) cos takiego jak inzynier w Polsce i od jesieni chce zaczac
Master Program (cos jak magister), sek w tym ze jestem rozdarta miedzy
dwwoma programami, pierwszy to Organizational Psychology, a drugu to Masters
in Business Administration with concetration in Marketing.
Lubie psychologie, wszystko co z tym zwiazane, majac to wyksztalcenie
moglabym byc psychologiem (counselor) w jakiejs kampani, z MBA Marketing
moglabym sie zatrudnic w reklamie. Oba kierunki mi sie podobaja, jednak,
posiadajac wyksztalcenie MBA bede garnac kasy jak lodu, ale nie bardzo mis
ie usmiechaja klasy z finance i inne pierdolu, ja lubie takie jak customer
behaviour, gdzie bada sie market, gdzie robi sie badania na zachowaniu
klientow, ich potrzebach i to sprowadza sie nieco do psychologii.
Jestem w rozterce, czas ucieka bo juz trzeba sie zapisywac do grup ktore
startuja we wrzesniu. uhhh przeklete wybory.

1. Data: 2005-06-09 15:17:05

Temat: Re: Wybor kierunku na studia.
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

A macie tam
School PSYHOLOGII of EARLY DETECTING of TERRORISM?

Bardzo popłatny zawód i rozwojowy.

"psychologist of terrorism"

jeśli dobrze tłumaczę :-)

> mogłabym się zatrudnić w reklamie...

Mogłabyś.

Masz jakiś światopogląd?

ett

1. Data: 2005-06-09 15:19:20

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jestem w rozterce, czas ucieka bo juz trzeba sie zapisywac do grup ktore
> startuja we wrzesniu. uhhh przeklete wybory.

Wybierz antenki! :)
(Ale moze nie te na berecikach)

Paff
--
"Znam ojca Hejmo i wiem, ze jest on czlowiekiem niezwykle uczynnym"
- Glemp

1. Data: 2005-06-09 18:55:31

Od: "Hubert" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybierz to co ci podpowiada serce
moje marzenie nigdy sie nie spelni i
wydaje mi sie ze nigdy nie bede szczesliwym czlowiekiem

1. Data: 2005-06-09 20:40:34

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja rada: posłuchaj głosu serca. Nie leć tylko na kasę, bo po co masz
się męczyć. co z tego, że będziesz miała w chuj sosu, jak będzie Cię
szlag trafiał każdego dnia. będziesz chodziła do znienawidzonej dobrze
płatnej pracy i będzie lipa. Albo będziesz sfrustrowana, że nie możesz
dojść na sam szczyt drabiny, a nie będziesz na szczycie, to nie będziesz
miała sosu jak lodu...

--
Proximus

1. Data: 2005-06-09 20:41:47

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hubert napisał(a):
> wybierz to co ci podpowiada serce
> moje marzenie nigdy sie nie spelni i

Jakie to marzenie i czemu wg ciebie nigdy sie nie spelni?

> wydaje mi sie ze nigdy nie bede szczesliwym czlowiekiem

Z powodu jednego marzenia, ktore JESZCZE sie nie spelnilo. Szukaj innych
marzen i celow w zyciu. Poza tym nie wiesz co przyniesie ci los...

--
Proximus

1. Data: 2005-06-10 12:59:30

Od: eric cartman <c...@m...tv> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

[...]

> Jestem w rozterce,

Mozliwe, ze nie potrzebnie. Swiat Ci moze cos wmowil, a jest jeszcze
calkiem inne wyjscie:

"Mysle, ze czesc kobiet pracuje zawodowo nie z potrzeb materialnych,
lecz z potrzeby, by byc kims waznym, bo tak niestety swiat kobietom
wmawia. A przeciez najwazniejsze, co kobiety moga dac swiatu, to
rodzenie i wychowywanie dzieci".

Jacek Pulikowski
Nasz Dziennik

ps: Potrafisz gotowac?

--
http://www.somafm.com/groovesalad56.pls
|| ||

1. Data: 2005-06-10 23:55:39

Od: " himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eric cartman <c...@m...tv> napisał(a):

> [...]
> lecz z potrzeby, by byc kims waznym, bo tak niestety swiat kobietom
> wmawia. A przeciez najwazniejsze, co kobiety moga dac swiatu, to

ten cytat jest do dupy i tylko jebany szowinistyczny facet mogl go napisac.
to swiat wmowil kobietom role kucharek i sprzataczek, a nie ich pogon za
sukcesem. to aby sie liczyc, aby miec do siebie szacunek i byc zadowolonym z
sukcesow to chec kazdego czlowieka, to akurat ze moje cialo zostalo
stworzone jako inkubator dla dziecka nie oznacza ze musze siedziec w domu i
poswiecic mu cale zycie.
rozpierdolil mi mnie ten cytat.

> Jacek Pulikowski
> Nasz Dziennik
>
> ps: Potrafisz gotowac?

nie, kurwa nie potrafie, czy to znaczy ze jestem gorszym czlowiekiem?
przyznaj, napisales ten post aby mnie wkurwic przed samym testem z majzy.

ps. sory za ostry jezyk, wrazliwi zakryc uszy.

1. Data: 2005-06-11 01:00:52

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eric cartman <c...@m...tv> napisał(a):

> eTaTa wrote:
>
> [...]
>
> ma: "to swiat wmowil kobietom role kucharek i sprzataczek, [...]"

Amen.

1. Data: 2005-06-11 01:36:56

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eric cartman" <c...@m...tv> napisał w wiadomości
> eTaTa wrote:
>
> [...]
>
> ma: "to swiat wmowil kobietom role kucharek i sprzataczek, [...]"

A nie mogłeś powiedzieć, że jest śliczna, powabna, delikatna, etc,
i świetnie się dystrubuje jako sprzątaczka i kucharka?

Aż Ty, dosadny jesteś. :-))

Niestety nie widzę świata, bez tych anarokteczno_grubaskowtych_cudeniek,
które sami w ramach zysków (?) wytwarzamy.
Jakoś nie przypominam sobie,
by mnie zrodziło coś innego, jak ta oszałamiająca
idiotycznie paraliżująca, kompletnie alogiczna,
destrukcyjna dla świata, muzowta, po drugiej
stronie stojąca, Kobiecość.

I bądź Pan tu mądry :-)))

ett

robakks -> patix
Kobra na piersi.
PROPOZYCJA: pl.sci.neuronauki RDF1
przkladowy protokol z badania lateralizacji
:-) niby zabawne...