Wybor krzewow.

1. Data: 2004-07-05 06:06:59

Temat: Wybor krzewow.
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje dwoch, moze trzech (roznych) krzewow dobrze rosnacych w cieniu o
wysokosci ok 1-1 1/2m. Byle nie kwitnacych na zolto.
Cien beda dawaly liscie lilakow, jasminowca, kalin i kolkwicji, wiec
rozaneczniki odpadaja.
Hortensji mam sporo, tawul nie lubie, za berberysami nie przepadam,
bukszpany w rozsadnych cenach maja po 10cm ..
Moze ktos ma jakis fajny pomysl?
Magda

2. Data: 2004-07-05 13:30:45

Temat: Re: Wybor krzewow.
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:

> [...]
> Hortensji mam sporo, tawul nie lubie, za berberysami nie przepadam,
> bukszpany w rozsadnych cenach maja po 10cm ..

O ile pamiętam żylistków tez nie lubisz?

Mozesz wybrać któryś z nizszych gatunków róży, albo jakąś
odmianę krzaczastą - np u mnie Iceberg ładniej wygląda w
półcieniu (kwiaty nie klapcieją tak szybko) niż na słońcu.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-07-05 13:59:50

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile pamiętam żylistków tez nie lubisz?
>
> Mozesz wybrać któryś z nizszych gatunków róży, albo jakąś
> odmianę krzaczastą - np u mnie Iceberg ładniej wygląda w
> półcieniu (kwiaty nie klapcieją tak szybko) niż na słońcu.

:-)) Chcialam juz Cie tak nie meczyc i popytac kogos innego, a tylko Ty mi
odpowiadasz :-)
O zylistku mieszancowym Strawberry Fields myslalam, o porzeczce krwistej
(troche wyzsza, ale mozna przyciac) moze o rugosie.
Magda

Ps Iceberg mam i wlasnie mi kwitnie !!

4. Data: 2004-07-05 19:18:43

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> writes:

> Potrzebuje dwoch, moze trzech (roznych) krzewow dobrze rosnacych w
> cieniu o wysokosci ok 1-1 1/2m. Byle nie kwitnacych na zolto.

Derenie białe (Cornus alba), ewentualnie w jakiejś
odmianie? Forthergilla major? Bez koralowy w odmianach?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
By spodobać się Sarmatom,
Jeans na jabłko rozbił atom.

5. Data: 2004-07-05 19:53:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl>
> Potrzebuje dwoch, moze trzech (roznych) krzewow dobrze rosnacych w
cieniu o
> wysokosci ok 1-1 1/2m. Byle nie kwitnacych na zolto.

Zobacz co podałem w wątku: Jakie krzewy szybko rosną?
To miało być dla Ciebie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2004-07-05 20:00:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:
> Forthergilla major?

A masz?

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-07-05 20:02:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:

> :-)) Chcialam juz Cie tak nie meczyc i popytac kogos innego, a tylko Ty mi
> odpowiadasz :-)

To już nie będę:-)

> O zylistku mieszancowym Strawberry Fields myslalam, o porzeczce krwistej
> (troche wyzsza, ale mozna przyciac) moze o rugosie.
> Magda
>
> Ps Iceberg mam i wlasnie mi kwitnie !!

Prawda, ze śliczna?
To moja ulubiona róza:-)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-07-06 12:02:53

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już nie będę:-)

Oj cos Ty. Pisz pisz!!!!

> Prawda, ze śliczna?
> To moja ulubiona róza:-)

Prawda. Naprawde sliczna, ale Bonica ladniejsza i The Fairy ladniejsza :-))
A widzialas moze Cardinal de R. albo Bordure rose, albo Rose Gaujards?
Ciekawe, czy mozna je gdzies kupic. Rozchorowalam sie juz na ta rozana
chorobe...

Magda

9. Data: 2004-07-06 12:03:57

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2zn6e9sa4.fsf@sapijaszko.net...

> Derenie białe (Cornus alba), ewentualnie w jakiejś
> odmianie? Forthergilla major? Bez koralowy w odmianach?

Bez koralowy. Juz drugi raz w ciagu kilku dni o nim czytam, a nie
wiedzialam, ze takie cos wogole istnieje :-))
Zaraz sobie go poszukam na sieci.

Magda

10. Data: 2004-07-06 12:06:23

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zobacz co podałem w wątku: Jakie krzewy szybko rosną?
> To miało być dla Ciebie.

Baaaardzo dziekuje!! Juz czytam!!!
Magda

Jakie krzewy szybko rosną?