Wygospodarowanie miejsca - dosc długie

1. Data: 2002-04-15 06:59:32

Temat: Wygospodarowanie miejsca - dosc długie
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Niedawno kupilismy mieszkanko i jestesmy na etapie jego urzadzania.
I zaczynaja sie kłopoty bo nie mozemy sie pomiescic( w dwoch pokojach)
Tak sobie pomyslelismy ze dobrze byłoby gdyby 1 pokoj byl gabinetem meza
komputerowca a w drugim spokojnie mozna beddzie odpoczac, zaprosic kogos
itp., no i dzidzia po urodzeniu (wraz z całym ekwipunkiem w postaci
lozeczka..i innych rzeczy) miała tu przebywac.
Takie były nasze pierwotne plany. Ale doszlismy do wniosku ze nalezy je
ostro zmodyfikowac.
Dzidzia ma miec oddzielny pokoj( bo przeciez jest najwazniejsza i musi miec
spokoj , bez telewizora i przypadkowych osob).
I tak maz wyladuje chyba w salonie ok 16 m kw (straszne rzeczy).
I tu zaczynaja sie schody... Trzeba jakiegos mebla postawic, kanape do
spania, moze ławe. I gdzie umiescic biurko z komputerem, drukarka i (czasami
jescze jakies inne urzadzenie potrzebne do pracy) i mnosto przeróznych
kabelków??.(co mnie przyprawia o bol glowy).
Dobre byłoby jakies rozwiazanie zakrywajace jego miejsce pracy, kiedy
akurat nie bedzie pracował i zeby pokoj nie sprawial wrazenia wiecznego
bałaganu.

Nie mam zadnej koncepcji w tym wzgledzie.Trzeba wziac pod uwage dobro
wszystkich(choc nie wiem czy to mozliwe).
Moze ktos miał podobne problemy??
Bardzo prosze o jakies rady, podpowiedzi rozwiazan.
bede wdzieczna
Pozdrawiam
Z.

1. Data: 2002-04-22 05:28:01

Temat: Re: Wygospodarowanie miejsca - dosc długie
Od: "Jarek" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Mam pewien pomysł na wymienione bolączki, sprawdzony i DZIAŁA!
Umieszczenie miejsca do pracy w szafie z drzwiami suwanymi, bardzo
praktyczne (nie widać kabelków, zasłonięcie miejsca pracy trwa 2 sekundy,
zmieści się tam jescze sporo papierów i innych urządzeń)
GORĄCO POLECAM!
Możesz rozważyć zabudowę całej ściany taką szafą np. tej krótszej w pokoju
(może okiennej, może naprzeciw okna). Czasem nawet poprawia to wygląd całego
pomieszczenia .......... a ile się tam zmieści. Nie musisz mieć wtedy innych
mebli poza np.: na sprzęt RTV, do siedzenia/spania i np. ławą. Na 16 m2 jest
to do zrobienia spokojnie. Mnie się udało na niespełna 13. Trzeba tylko się
trochę pobawić w planowanie i sprawdzić kilka wariantów.

Pozdrawiam i życzę sukcesów
Jarek

1. Data: 2002-04-22 07:22:33

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuzanna wrote:

> Witajcie
>
> Niedawno kupilismy mieszkanko i jestesmy na etapie jego urzadzania.
> I zaczynaja sie kłopoty bo nie mozemy sie pomiescic( w dwoch pokojach)

My mamy też 2 pokoje, 2 dzieci i komputer w charakterze nazędzia pracy.
Poradzilismy sobie smiesznie. W duzym pokoju pod oknem stał sobie na
szfce telewizor i sprzęt grajacy. Otóż przewędrował on bliżej, a za nim
pojawiło sie biurko z komputerem i pólka. Obok szafki z TV stanęła
jeszcze jedna szafka, a na niej dorodny kwiatek w charakterze
"zasłonki". W efekcie komputer nie rzuca sie w oczy, a i przy nim jest
przyjemne miejsce.

Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2002-04-22 07:23:41

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> trochę pobawić w planowanie i sprawdzić kilka wariantów.

No własnie cos takiego by sie przydało,
Trzeba pomyslec w jaki sposob mozna ten pomysł wykorzystac,

dzieki za podpowiedz
Pozdrowienia
z.

1. Data: 2002-04-22 08:50:04

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dobre byłoby jakies rozwiazanie zakrywajace jego miejsce pracy, kiedy
> akurat nie bedzie pracował i zeby pokoj nie sprawial wrazenia wiecznego

widzialem w ikei, i sconto chyba tez, cos co po zamknieciu wyglada jak szafa
dwuskrzydlowa, a jak otworzysz wyjezdza ci klawiatura :) i jest gotowe stanowisko do
pracy. wygladalo calkiem wygodnie i funkcjonalnie.

wojtek

1. Data: 2002-04-22 09:00:27

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wystukał w wiadomości <aa06ut$aml$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> praktyczne (nie widać kabelków, zasłonięcie miejsca pracy trwa 2 sekundy,
> zmieści się tam jescze sporo papierów i innych urządzeń)

Ja bym tylko wymieniła drzwi suwane na takie łamane, które można
otworzyć _całkiem_. Przy suwanych zawsze kawałek wnętrza będzie
zasłonięty.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-04-23 06:28:18

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze jedna szafka, a na niej dorodny kwiatek w charakterze
> "zasłonki". W efekcie komputer nie rzuca sie w oczy, a i przy nim jest

Mozna i tak

Jest o czym myslec, łatwiej coś wcześniej zaplanowac na etapie urzadzania
anizeli potem wyrzucac prawie nowe rzeczy bo nie ma dla nich miejsca

Dzieki wszystkim za podpowiedzi

Pozdrawiam
Z.

Drzwi wewnetrzne sosnowe