Wyleczyc depresje

1. Data: 2001-03-29 17:02:17

Temat: Wyleczyc depresje
Od: "Daniel" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko do grupowiczow. Czy kto tak naprawde wyleczyl sie do konca
z depresji? Ja juz walcze prawie 1,5 roku i raz jest lepiej raz gorzej ale
przez ten czas nigdy ni cylem sie w 100% dobrze :(

Daniel

PS Oczywiscie walcze z pomoca lekarzy

1. Data: 2001-03-29 23:41:58

Temat: Re: Wyleczyc depresje
Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W 100% można wyleczyć anginę, raka, hemorojdy.....

Zadnej dolegliwości psych. nie wyleczysz w 100%.

boasss

1. Data: 2001-03-29 23:48:30

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sssboa wrote:
> W 100% można wyleczyć anginę, raka, hemorojdy.....
> Zadnej dolegliwości psych. nie wyleczysz w 100%.

Bzdury wierutne opowiadasz i ludzi tylko straszysz :((

Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-03-29 23:55:48

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mało Ci 99% ?

1. Data: 2001-03-30 16:05:16

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W 100% można wyleczyć anginę, raka, hemorojdy.....
>
>Zadnej dolegliwości psych. nie wyleczysz w 100%.

Mozna chociaz trudno to nazwac rozwiazaniem, trzeba
aby ten problem zamienil sie na jeszcze gorszy.
Wtedy mozna nawet na jais czas zapomniec o poprzednim.

pozdrowienia
Darek

1. Data: 2001-03-30 16:22:54

Temat: Odp: Wyleczyc depresje
Od: "Daniel" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ac4aebb$...@n...vogel.pl...

> Mozna chociaz trudno to nazwac rozwiazaniem, trzeba
> aby ten problem zamienil sie na jeszcze gorszy.
> Wtedy mozna nawet na jais czas zapomniec o poprzednim.

no to niezle rowiazanie. Powinna sie stac jakas tragedia w rodzinie zebym
mogl zapomniec o depresji??

szczerze to nie rozumiem o czym mowisz??

Daniel

1. Data: 2001-03-30 16:40:28

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>no to niezle rowiazanie. Powinna sie stac jakas tragedia w rodzinie zebym
>mogl zapomniec o depresji??
>
>szczerze to nie rozumiem o czym mowisz??

Dokladnie - ale nie musi byc w wylacznie w rodzinie.

wypadek, kalectwo, pozar, wojna.... - to wszystko koszmar i
dlatego nie mozna "nazwac tego rozwiazaniem".

pozdrowienia
Darek

1. Data: 2001-03-31 07:37:58

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@p...com> napisał:
> wypadek, kalectwo, pozar, wojna.... - to wszystko koszmar i
> dlatego nie mozna "nazwac tego rozwiazaniem".

A skad Ty takie rewelacje bierzesz? Odpowiedz koniecznie, bo o takim
sposobie "leczenia" to ja pierwszy raz slysze, a sama lecze depresje i
interesuje sie tym troszke. Sam sobie taka terapie szokowa wymysliles?

Melisa

1. Data: 2001-04-02 14:16:32

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A skad Ty takie rewelacje bierzesz? Odpowiedz koniecznie, bo o takim
> sposobie "leczenia" to ja pierwszy raz slysze, a sama lecze depresje i
> interesuje sie tym troszke. Sam sobie taka terapie szokowa wymysliles?

Szczerze powiedziawszy nie wiem skąd się biorą ...

"Leczenie" ? trudno to nazwać leczeniem .... :-) To raczej weterynaria ....

Odpowiadając Danielowi chciałem tylko powiedzieć, że żyjąc od 50 lat
w pokoju i spokoju w Europie bardzo łatwo zapomnieć o czymś takim
jak: wojna, nędza, śmierć, katastrofa - z własnym w niej udziałem.

Oczywiście to wszystko istnieje - ale w tv - jakby gdzieś daleko
i to zawsze inni są winni, albo w filmach przykryte happy-endem
i w grach 3D osobistą radością ze zwyciestwa po wykorzystaniu 100 zycia ...

Polityczna poprawność dawno już usunęła z wychowania dzieci takie
obrazki jak: kurczak bez głowy czekający na przerobienie w rosól.

Oczywiście to wszystko nie oznacza, ze takie problemy "naszych
czasów" jak depresja nie są ważne, chodzi tylko o to aby nie zapomnieć, że
istnieją
też inne okropieństwa, które moga nas dosiegnąć.

pozdrowienia
Darek

1. Data: 2001-04-02 15:06:46

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> istnieją
> też inne okropieństwa, które moga nas dosiegnąć.

I nie tylko. Nie jestem pewna, czy dobrze kojarzę, ale już chyba stary,
dobry Freud zwrócił uwagę, że Wielka Wojna wyleczyła wiele osób z
neurastenii. A może się mylę...

joanna

WSPÓŁZALEŻNOŚĆ
Ludek