Wymiana Dowodów Osobistych , zwolnienie z opłat

1. Data: 2007-04-18 17:08:13

Temat: Wymiana Dowodów Osobistych , zwolnienie z opłat
Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

muszę wymienić stary [ ksiąrzeczkowy ] dowód osobisty na nowy, w
internecie w informacji o zwolnienach jest napisane że opłata za wydanie
nie jest pobierana od osób które pobierają rentę socjalną, jak to
wykazać przed urzędnikiem żeby nie obciązył za to opłatą ??

2. Data: 2007-04-18 17:23:35

Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik napisał(a), W dniu 2007-04-18 19:08:
> [...]
> nie jest pobierana od osób które pobierają rentę socjalną, jak to
> wykazać przed urzędnikiem żeby nie obciązył za to opłatą ??
Witaj
Wystarczy do wniosku dołączyć kopię decyzji o przyznaniu Renty Socjalnej
i zaznaczyć ów fakt w odpowiednim miejscu w kwestionariuszu podaniu o
dowód (oryginał decyzji do wglądu)

Radzę też poinformować panią urzędniczkę o odnośnym przepisie bo nie
zawsze o takiej możliwości wspominają :-)
Piotr M;-)
niepełnosprawny to inwalida nobilitowany językowo.

3. Data: 2007-04-19 16:52:41

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam skromne pytanko...
Gdzie mogę znaleźć info komu jeszcze przysługuje jakieś zwolnienie z
opłat przy wymianie dowodu? Wprawdzie przyznam, że nie zbiedniałbym o te
kilkadziesiąt złotych, ale szczerze... to bardzo szkoda mi każdego
złamanego grosza wrzucanego w bezdenną paszczę polskiej biurokracji.

pozdrawiam
robercikus

4. Data: 2007-04-19 17:36:13

Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pl soc Inwalidzi Szanowny(a)robercikus napisał(a), W dniu 2007-04-19
18:52:
> [...]
> kilkadziesiąt złotych, ale szczerze... to bardzo szkoda mi każdego
> złamanego grosza wrzucanego w bezdenną paszczę polskiej biurokracji.

Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz na stronach MSWiA
--
Piotr M :)
"Przywary kobiet należy albo tępić albo znosić.W pierwszytm przypadku

5. Data: 2007-04-19 17:43:49

Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym linku wsio jest :) [
http://www.umkonskie.pl/umig/dcs/dowody/ustawa.doc ]

Płatne miejsca parkingowe dla ON pod marketami
odszkodowanie w PZU ŻYCIE
Dofinansowanie do komputera z PCPR
Wydatki na cele rehabilitacyjne
jak zatrudnic ON