Wymiana okien, kogo polecacie? Warszawa

1. Data: 2006-06-05 09:23:49

Temat: Wymiana okien, kogo polecacie? Warszawa
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Musze wymienić okna, mam ich trochę i szukam firmy z polecenia, niestety
wszyscy sąsiedzi odradzają mi po kolei firmy w których montowali okna. U
mmnie bedzie z wymianą parapetów zewn i wewn. no i okna najchętniej
antywłamaniowe. Warszawa.

pozdr
pl

2. Data: 2006-06-05 09:25:31

Temat: Re: Wymiana okien, kogo polecacie? Warszawa
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jun 2006 11:23:49 +0200, Auguro napisał(a):

> [...]
> wszyscy sąsiedzi odradzają mi po kolei firmy w których montowali okna. U
> mmnie bedzie z wymianą parapetów zewn i wewn. no i okna najchętniej

W zasadzie mogę polecić Budmar (Wolska).
Wymienili mi okna w domu, całkiem skłonni do negocjacji przy większym
zamówieniu.
Były drobne niedociągnięcia przy montażu, ale bez problemów poprawili.

--
ZZ@private

3. Data: 2006-06-05 09:34:07

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie mogę polecić Budmar (Wolska).
> Wymienili mi okna w domu, całkiem skłonni do negocjacji przy większym
> zamówieniu.
> Były drobne niedociągnięcia przy montażu, ale bez problemów poprawili.

Nie przypuszczałem że jest tyle firm które monują okna i tyle z tym
problemów.
Co kogoś nie zapytam to miał poprawki przy montazu okien.

A czy mówi Wam coś Mazowiecka Fabryka Okien i Drzwi?

pl

4. Data: 2006-06-05 10:20:38

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jun 2006 11:34:07 +0200, Auguro napisał(a):

> Nie przypuszczałem że jest tyle firm które monują okna i tyle z tym
> problemów.
> Co kogoś nie zapytam to miał poprawki przy montazu okien.

Chyba tylko teoretycznie jest możliwe zrobienie tego bez poprawek ;-)
Chyba tylko w jednym mijescu była ewidentna wina montażysty (na ponad 20
okien) bo nie zapiankował dostatecznie, parę innych trudno mi
powiedzieć. Np. jedna z obudów klamek była pęknięta - wydaje mi się że
sprawdzałem wszystkie przy odbiorze, ale jak przyszli do regulacji i
zapiankowania tej dziury co zostawili to wymienili i pęknięta obudowę.

ZZ@private

5. Data: 2006-06-05 16:39:47

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro napisał(a):
> [...]
> wszyscy sąsiedzi odradzają mi po kolei firmy w których montowali okna. U
> mmnie bedzie z wymianą parapetów zewn i wewn. no i okna najchętniej

Polecam JAR-EKO (http://www.jar-eko.home.pl/). Wymieniali okna u mojej
mamy i u znajomych.
Właściciel firmy od lat jest najlepszym doradcą ds. okien na forum
Muratora.

6. Data: 2006-06-05 17:01:32

Od: "JA" <b...@a...eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

podpisuję się obydwoma rękoma. JAR-EKO jest firmą bardzo solidną i niedrogą.
Podpowie i dobierze okna według oczekiwań klienta.
pozdrawiam
Asia

7. Data: 2006-06-05 20:43:17

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro wrote:

> [...]
> wszyscy sąsiedzi odradzają mi po kolei firmy w których montowali okna. U
> mmnie bedzie z wymianą parapetów zewn i wewn. no i okna najchętniej

Jesli zdecydowalbys sie na klasyczne PCV to polecam firme Plastikon.
Jakies 6-7 lat temu wymieniali okna u mojej rodziny, uwineli sie w kilka
godzin, wykonczyli slicznie i dotychczas 0 problemow. Dlatego bez
wahania zdecydowalem sie na nich wymieniajac okno u siebie w zeszlym
roku. Rowniez OK - zadnych poprawek ani tam ani tu. Z zasady poprosilem
wczesniej dwie inne firmy o kwotacje i Plastikon wypadl dobrze rowniez
pod tym wzgledem.

http://www.firmaroku.pl/index.php?dzial=14&edycja=2&
kategoria=15&miejsce=8

zawieszenie polek a plyta GK
potrzebuje stare (bez legalizacji) wodomierze 3/4"
prośba o poświęcenie 1 minutki
Instrukcja obsługi ekspresu ciśnieniowego stawianego na gaz
Kto mial montowane drzwi wejsciowe do mieszkania AGAT firmy PORTA