Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?

następny post »
From: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
Date: Sun, 30 Jan 2011 16:23:40 +0100

Witam
mam starą (16 lat) chłodziarko-zamrażarkę Polar o oznaczeniu KB 27/1 VIP i
zapewne jej czas dobiega końca :(
Na razie chcę jeszcze wymienić uszczelki (o ile dostanę), ale oglądałem
mocowania i nie za bardzo wiem jak uszczelki są mocowane i czy w ogole mozna
je wymienić ? Mógłbym zastosować metodę brute force ale na razie jeszcze
lodówka jest w użyciu i nie za bardzo chę ją od razu eliminować z ruchu...
Czy ktoś mnie oświeci ?

Piotrek