Wynik RTG płuc.

1. Data: 2003-12-12 11:10:43

Temat: Wynik RTG płuc.
Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do specjalistów. Właśnie odebrałam wyniki RTG płuc:

" Płyn w obu jamach opłucnej, wnikający w szczelinę skośna, wypełnia głównie
zatokę tylna i kąty przeponowo-żebrowe, sięga poziomu X zebra w linii
pachowej środkowej. Obecny płat żyły nieparzystej .widoczny miąższ płucny
bez zmian ogniskowych. Sylwetka serca w granicach normy rtg. Aorta
prawidłowa."

OB. 75

Nie mam kaszlu, osłuchowo jest wszystko wporządku, nie palę papierosów, nie
mam temperatury (mialam 3 dni 6-8 grudnia). Lekarz rodzinny zapisał mi
antybiotyk i kazał powtórzyć badanie pod koniec przyszłego tygodnia.
Nie pokoje się i dlatego jutro idę prywatnie do specjalisty zajmującej się
chorobami płuc, a teraz bardzo proszę o jakąś opinię, czy leczenie
prawidłowe jaka może być przyczyna... martwię się poradźcie coś.

Aśka

2. Data: 2003-12-12 20:09:35

Temat: Re: Wynik RTG płuc.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003, Joanna Kostrom wrote:

> Nie pokoje się i dlatego jutro idę prywatnie do specjalisty zajmującej się
> chorobami płuc, a teraz bardzo proszę o jakąś opinię, czy leczenie
> prawidłowe jaka może być przyczyna... martwię się poradźcie coś.

dla mnie tez ten opis wyglada niepokojaco ale abym mogl cos powiedziec
musialbym Cie zbadac i zobaczyc to zdjecie (a nie opis). Innymi slowy
sadze, ze konsultacja pulmonologa moglaby byc faktczynie dobrym
pomyslem. Co do leczenia wypowiedziec sie mozna dopiero po badaniu.
Przyczyn takiego obrazu chorobowego moze byc wiele

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz