Wyobraźnia

1. Data: 2000-01-06 09:13:32

Temat: Wyobraźnia
Od: "Aleksander" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna ćwiczenia rozwijające wyobraźnię ?

Pozdrowienia
Alex

1. Data: 2000-01-06 10:33:06

Temat: Re: Wyobraźnia
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a) w wiadomości: <851mdu$pkc$1@news.onet.pl>...
>Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna ćwiczenia rozwijające wyobraźnię ?

Może RPG? Ale jest jeszcze taka sprawdzona metoda.. np. przypominasz sobie
ostatnią przebytą podróż... Co dzień pół godzinki.. Kładziesz się wygodnie
zamykasz oczy i ze szczególikami odtwarzasz podróż.. Po kilku dniach można
nawet spostrzec więcej niż wtedy gdy się tą podróż odbywało... ;)
Przypominają się nawet zapachy.... ;)
UUU a jak się wtedy widzi świat... Wszystkim można się zachwycić... Porannym
słońcem, powietrzem, śnieżkiem, dżewkami ;)

A co to ja chciałem.... a i pamięć się poprawia...;)

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

1. Data: 2000-01-06 11:13:54

Temat: Odp: Wyobraźnia
Od: "vvako-tp" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ksiazki. Czytając mimowolnie stwarzasz jakies sytuacje i obrazy.

Pozdrawiam
vvako

Użytkownik Aleksander <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:851mdu$pkc$...@n...onet.pl...

1. Data: 2000-01-06 19:55:27

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może RPG?
Tak, RPG rozwija wyobraznie i to bardzo, ale do tego trzeba duzo wolnego
czasu. Ja uwielbiam RPG, siedze juz w tym prawie 5 i pol roku :). I musze
uzywac wyobrazni, zeby tworzyc przygody, zeby odgrywac swoja postac, zeby
prowadzic gre, to naprawde wielkie wyzwanie :))).
pa
spider.

Odp: samotnoÂśÄ?
Milosc do przyjaciela