Wypadajace wlosy - szampon

1. Data: 2007-02-28 19:01:28

Temat: Wypadajace wlosy - szampon
Od: "kreska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam straszny problem z wlosami tzn jakies 2 tygodnie temu zaczely wypadac mi
garsciami. Wiem, ze co jakis czas tak jest ale moze polecicie jakis szampon,
ktory choc troche ograniczylby to wypadanie ? Bo jeszcze troche i zostane
lysa ;)
Z gory dziekuje,
Ela

2. Data: 2007-02-28 21:39:01

Temat: Re: Wypadajace wlosy - szampon
Od: Złodziejka Dusz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam podobny problem i dlugo nie moglam sobie poradzic az w koncu
zdesperowana poszlam do dermatologa. Dostalam przykazanie uzywania
szamponu Pregaine i dostalam tez recepte na dwa preparaty (nazwy
dokladnie nie pamietam ale i tak oba sa tylko na recepte) po uzyciu
kotrych faktycznie wypadanie ustalo. Dodatkowo uzywalam maseczki z blota
z morza martwego. Teraz stosuje maseczke woskowa z henny i tez ladnie
wzmacnia wlosy. No i zastanow sie czy nie zmienilas radykalnie diety
(odchudzanie czy cos), czy nie mialas jakiegos duzego strestu, albo czy
nie jestes w ciazy.

Pozdrawiam
Zlodziejka Dusz

3. Data: 2007-03-01 06:42:14

Od: "thassos" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Też miałam podobne problemy z włosami , teraz jakby ręka odjął ,
zaczęłam jeść codziennie 2-3 łyzki musli z mlekiem. Teraz gdy myje włosy ,
nie wypadają mi garściami :o)) ... ale dziwna rzecz, w musli jest przciez
wit B , a mnie zaczęły pękać kaciki ust , niewiem dlatczego?

thassos

4. Data: 2007-03-01 11:09:22

Od: Złodziejka Dusz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ehhhh ja moge jesc muesli kilogramami a i tak nie pomaga na wlosy ;/
A kaciki ust to nie koniecznie z braku witaminy B pekaja, moze po prostu
takie pozimowe zmeczenie organizmu... mi sie tak czasami zdarza ale masc
cynkowa zalatwia sprawe.

Zlodziejka Dusz

> [...]
> nie wypadają mi garściami :o)) ... ale dziwna rzecz, w musli jest przciez
> wit B , a mnie zaczęły pękać kaciki ust , niewiem dlatczego?

zabiegi lecznicze
podkład Dermacol - ktoś używał ? jakie opinie ?
Re: Max Factor More Lashes - wycofali?
zagraniczne sklepy kosmetyczne
paznokcie i skórka dookoła co robić?