Matrix w Gdyni

1. Data: 2007-02-28 21:09:10

Temat: Matrix w Gdyni
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu bezskutecznie poszukiwałam Matrixa w Gdyni.
Moja fryzjerka nie miała (jest zwolenniczką Goldwell), inni fryzjerzy
również, w znanych mi sklepach fryzjerskich nie było.
I dziś całkiem przypadkowo wdepnęłam do wcześniej nieznanego mi kompletnie
sklepu/salonu fryzjerskiego (choć podobno istnieje od stu lat), a tam cały
stojak matrixowych kosmetyków do włosów. Do wyboru, do koloru.
Nazywa się toto salon OLYMP, jest na ul. Starowiejskiej 50 (w budynku, gdzie
znajduje się Sanepid, z tym, że do Sanepidu prosto, a do sklepu na lewo) i
oprócz Matrixa ma całą gamę markowych, typowo fryzjerskich kosmetyków do
włosów.
Plitnikowa - nie będziesz już musiała do Szczecina jeździć ;-)

--
Nixe

2. Data: 2007-02-28 21:16:18

Temat: Re: Matrix w Gdyni
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Plitnikowa - nie będziesz już musiała do Szczecina jeździć ;-)

A,dałas sobie cos tam zrobic?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

3. Data: 2007-02-28 21:24:16

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:es4rf1$rqt$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> A,dałas sobie cos tam zrobic?

Nie, weszłam z głupia frant, żeby zobaczyć co tam w ogóle jest.
Jako sklep - całkiem dobre zaopatrzenie.
Jako salon fyzjerski - nie mam najbledszego pojęcia.

--
Nixe

4. Data: 2007-02-28 21:34:35

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> Jako sklep - całkiem dobre zaopatrzenie.
> Jako salon fyzjerski - nie mam najbledszego pojęcia.

Mają jeszcze salon na Abrahama, tez od lat. Kiedyś tam byłam, jakos
przypadkiem o coś pytałam, sto lat temu... z obserwacji: klientela z
wyższej półki, fryzjerki oraz szefowa komunikatywne, chętne do pomocy
przy wyborze fryzury. Osobiscie nie próbowałam z własną czupryną, a
teraz mi trochę za daleko, ale jak salon ma dobrą opinię i od lat
świetnie prosperuje mając stałych klientów, to mogłabym zaryzykować.
Ostatecznie... włosy rzecz nabyta, odrastają :)

E.

5. Data: 2007-02-28 21:39:50

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:es4shd$la4$1@achot.icm.edu.pl>
E. <e...@o...pl> pisze:

> Mają jeszcze salon na Abrahama

A w którym miejscu konkretnie?

> ale jak salon ma dobrą opinię i od lat
> świetnie prosperuje mając stałych klientów

Tylko wiesz, takie Rococo na 10 Lutego też ma stałe, ukochane klientki ...
od pięćdziesięciu lat te same ;-)
I czesze się je na jedno kopyto - tapir, tapir i jeszcze raz tapir.

--
Nixe

6. Data: 2007-02-28 22:19:45

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Tylko wiesz, takie Rococo na 10 Lutego też ma stałe, ukochane klientki
> ... od pięćdziesięciu lat te same ;-)
> I czesze się je na jedno kopyto - tapir, tapir i jeszcze raz tapir.

Masakra :)
Nie przywiązywałam wielkiej wagi do fryzjera, póki go miałam :)
Wciąż nie znalazłam w Gdańsku nikogo dla siebie i raz na miesiąc bujam
się do Gdyni :(

E.

7. Data: 2007-03-02 19:05:26

Od: "justyna" <j...@p...clear.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie przywiązywałam wielkiej wagi do fryzjera, póki go miałam :)
> Wciąż nie znalazłam w Gdańsku nikogo dla siebie i raz na miesiąc bujam

A gdzie i do kogo jeździsz do Gdyni, bo ja wciąż szukam fryzjera na stałe
:).
Justyna

8. Data: 2007-03-02 19:25:04

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna napisał(a):

> A gdzie i do kogo jeździsz do Gdyni, bo ja wciąż szukam fryzjera na stałe
> :).

Bardzo niepozorne miejsce - SKM Leszczynki, przy Chylońskiej, obok
Milenium jest salonik "Ona i On". W googlach znajdziesz telefon. Bylam w
rękach chyba wszystkich tam pracujących dziewczyn i zawsze wychodziłam
zadowolona z efektu końcowego (w sumie jakieś 4 lata już będzie). Ceny
"gdyńska prowincja" ale robota super, a masaż przy myciu głowy...
normalnie odjazd :) Polecam.

Eulalka

9. Data: 2007-03-02 19:30:53

Od: "justyna" <j...@p...clear.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadowolona z efektu końcowego (w sumie jakieś 4 lata już będzie). Ceny
> "gdyńska prowincja" ale robota super, a masaż przy myciu głowy...

Dzięki :)

Wypadajace wlosy - szampon
zabiegi lecznicze
podkład Dermacol - ktoś używał ? jakie opinie ?
Re: Max Factor More Lashes - wycofali?
zagraniczne sklepy kosmetyczne