Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza

1. Data: 2007-02-28 23:00:05

Temat: Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza - mam chorego zeba a nie wiem
gdzie sie udac zeby byl to stomatolog z umowa z NZZ.
Mieszkam w Krakowie od niedawna ......
Jak ktos moze, niech mi pomoze i cos wskaze.
Please !!!!

2. Data: 2007-02-28 23:16:49

Temat: Re: Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem gdzie sie udac zeby byl to stomatolog z umowa z NZZ.
> Mieszkam w Krakowie od niedawna ......
> Jak ktos moze, niech mi pomoze i cos wskaze.

NTG: pl.regionalne.krakow

Ale żem litościwa i wiem, co to znaczy chory ząb, to informuję: całodobowa
informacja medyczna dla mieszkańców Miasta Krakowa dostępna jest pod numerem
012 661-22-40

--
Nika
Pisz tutaj

Matrix w Gdyni
Wypadajace wlosy - szampon
zabiegi lecznicze
podkład Dermacol - ktoś używał ? jakie opinie ?
Re: Max Factor More Lashes - wycofali?