Wyposażenie łazienki

1. Data: 2004-10-24 17:10:36

Temat: Wyposażenie łazienki
Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Na wstępie zaznaczam, ze poczytałem archwium. Dzieki temu mam niezły mątlik
w głowie ;)
Proszę o opinie, porady grupowiczów na taki temat. Przymierzam się do
remontu łazienki, małej w bloku. Potrzebuję więc kabiny prysznicowej,
brodzika, kompakt (sedes), umywalka i wszystkie dodatki z tym związane. Ze
względu na koszty nie chcę przesadzać, długo zbierałęm pieniążki. Kabina
przydała by się ze szkłem hartowanym. I tu pytanie. Jaka firma jest
najlepsza pod wzgledem stosunku jakosc/cena. Prosze o porade.
Czy jest możliwosc okreslenia mniej wiecej ceny materialow (zaprawy, rury,
kleje) dla lazienki 2 na 2 metry? Koszt robocizny znam, a koszt plytek i
wyposazenia jest do okreslenia.

1. Data: 2004-10-25 09:24:21

Temat: Re: Wyposażenie łazienki
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Oct 2004 19:10:36 +0200 I had a dream that Krzysiek <k...@w...pl> wrote:
> [...]
> kleje) dla lazienki 2 na 2 metry? Koszt robocizny znam, a koszt plytek i

A na pewno chcesz kabinę? Ja mam takie same wymiary łazienki, mam
brodzik, ale nie ma kabiny. I jakoś się nie chlapie i wszystko jest ok.
Mogę Ci swoje koszty dać, ale ja dałem płytki schodkowo, mam podest na
części podłogi i nie mam kabiny, więc pewnie nie będzie to miarodajne.

1. Data: 2004-10-25 18:58:25

Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

Witam.

Z chęcią dla porównania poznam Twoje koszty. Biorę pod uwagę, że to pewnie
inny region Polski, troche inne ceny, ale zawsze jakaś skala porównawcza.

1. Data: 2004-10-26 06:20:26

Od: "Robert Burek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie jestes na poziomie kończenia łazienki tylko że o wymiarach 2,05 na
1.69, u mnie była wojna czy kapina czy wanna nie było warunków na i to i to
ale jesli mozesz to zerknij na połączenie tych dwóch rzeczy tzn. wanna z
kapiną firmy sanplast rewelacja moze wysoki nie jestem bo mam 170 ale w
koncu nogi mam prawie wyprostowane i prysznic tez mozna wziąśc. Koszty tak
naprawdę to mozesz okrerslic wtedy jak wiesz czego chce np. jakie baterie
jakie płytki, u mnie mniej wiecej zamknęło sie to w cenie około 12000.
Same rury i hydraulik to wydatek 1100 zł
Cement piasek wapno mniej wiecej 400 zł zależy ile będzie musiał równać ( ja
kupiłem listwy i tak spiepszył tynkarz)
Płytki 1700 kleje to zależy jakie kupisz ale jakieś aleastyczne typu knauf
to 35 zł za worek ( są tańsze)
Geberit 1000 ( pomysl o tym bardzo fajne rozwiązanie)
Miska wisząca ( i tu wybór jest ogramny jak i kompaktów)
U mnie jest piecyk wiec junkers 1200
Lustro jakies 200-....
Ja robiłem remont generalny całego mieszkania i jeśli mozesz zrób z dobrych
materiałów to będziesz miał spokój na długi czas.
Ceny z Podkarpacia

Mam nadzieje ze choć w 1 % pomogłem
Robert Burek

1. Data: 2004-10-26 19:29:31

Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź, zawsze jakieś porównanie i cenne rady.
Pozdrawiam

1. Data: 2004-10-26 20:14:30

Od: "Jarek Brzana" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> kleje) dla lazienki 2 na 2 metry? Koszt robocizny znam, a koszt plytek i

Dwa miesiace temu uporalem sie z remontem lanienki troszke innych wymiarow
300x300.Nie liczac instalacji wodnej i kanalizacyjnej ktora zrobilem wczesniej
wynioslo mnie to w granicach4,5-5 tys.Tzn.
wanna,brodzik,kabina,kompakt,baterie,ceramika,kleje ,fugi,drzwi,itp.
Dodam ze ceny rowniez z podkarpacia.

1. Data: 2004-10-27 14:51:02

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Oct 2004 20:58:25 +0200 I had a dream that Krzysiek <k...@w...pl> wrote:
> Z chęcią dla porównania poznam Twoje koszty. Biorę pod uwagę, że to pewnie
> inny region Polski, troche inne ceny, ale zawsze jakaś skala porównawcza.

Odpisując tnij cytaty i sygnaturki!!!!

750 zł to materiały typu zaprawy, klej, bloczki Ytong itp itp
800 zł wszystkie rurki, kleje, złączki itp (bez baterii)
3500 zł to płytki, brodzik, kibel, umywalka, baterie

Robocizna nie pamiętam ile, ale cała łazienka łącznie z piecykiem
gazowym kosztowała mnie 9500 zł, z tym że miałem w tym remont wszystkich
rurek w calutkim mieszkaniu.

1. Data: 2004-11-02 20:29:50

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod względem stosunku jakość / cena najlepsze są we wszystkim za co się wezmą firmy
słowackie i czeskie, i piszę jak najpoważniej...
JaC

> Jaka firma jest najlepsza pod wzgledem stosunku jakosc/cena.

kwiatek i robaczki
Kształt kuchenki mikrofalowej
Czy opłaca się to sprzedać?
(SPAM) TANI DOM KOŁO KRAKOWA