Wysuszona górna warga

1. Data: 2006-07-02 09:27:54

Temat: Wysuszona górna warga
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od trzech dni mam problem z gorna warga. co jakis czas robi sie
sucha i zaczyna niemilosiernie szczypac. po kilku minutach wraca
wszystko do normy i spowrotem moge sie usmiechac bez bólu. dodatkowo co
mnie martwi to fakt ze na calej linni gdzie wargi sie stykaja wyskoczyly
mi krosteczki z czyms bialym w srodku (podobne do pypeci na jezyku). Nie
pracuje w klimatyzowanym pomieszczeniu, nie mialam rowniez skad sie
zarazic. Ma moze ktos pomysl jak sie uporac z ta dolegliwoscia? meczy
mnie juz bowiem kilka dni.
..::Mehi::..

2. Data: 2006-07-02 09:52:00

Temat: Re: Wysuszona górna warga
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomieszczeniu, nie mialam rowniez skad sie zarazic. Ma moze ktos pomysl jak
> sie uporac z ta dolegliwoscia? meczy mnie juz bowiem kilka dni.

A czy oprócz tego masz powiększone wargi?
Zaczęłaś brać jakieś leki, zmieniłaś coś w diecie zachorowałaś?
Może zrobiłabyś jakieś zdjęcie?
RR :-)

3. Data: 2006-07-02 11:28:32

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Rossa wrote:

> A czy oprócz tego masz powiększone wargi?
Nie
> Zaczęłaś brać jakieś leki, zmieniłaś coś w diecie zachorowałaś?
Nie
> Może zrobiłabyś jakieś zdjęcie?
No tego trudno zrobic zdjecie bo wargi wygladaja zupelnie normalnie
tylko co jakis czas jest uczucie jak by byly strasznie wysuszone i cale
popekane, choc jak sie na nie patrzy to nic nie widac tylko lekko suche.

..::Mehi::..

4. Data: 2006-07-02 16:39:23

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) wargi wygladaja zupelnie normalnie tylko co jakis czas jest uczucie jak
> by byly strasznie wysuszone i cale popekane, choc jak sie na nie patrzy to nic
> nie widac tylko lekko suche.

Najbardziej interesowały mnie te "krosteczki z czymś białym w środku" i to, czy
to trwa rezczywiście od paru dni.
Jeżeli są tylko suche i odczuwasz lekkie pieczenie, to zacznij od preparatów
natłuszczających (nie kremy - raczej pomadki natłuszczające, balsamy itp.;
najlepiej bez jakichkolwiek barwników i środków zapachowych), nie oblizuj ust i
staraj się oddychać przez nos. Jeżeli nie pomoże, to idź do stomatologa, albo
dermatologa, bo fajnie by było, żeby ktoś Ciebie jednak obejrzał.
Pozdrawiam.
RR :-)

5. Data: 2006-07-04 08:44:18

Od: "olagor" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> [...]
> pracuje w klimatyzowanym pomieszczeniu, nie mialam rowniez skad sie
> zarazic. Ma moze ktos pomysl jak sie uporac z ta dolegliwoscia? meczy

HEJ, JESLI CHODZI O WYSUSZONE WARGI TO ZDAZA SIE TO WIELU OSOBOM,
NALEZY WARGI NATLUSZCZAC, TAK JAK NAPISANE JEST DALEJ. NATOMIAST JELI
CHODZI O KROSTECZKI TO PODEJRZEWAM, ZE SA TO PRZEMIESZCZONE GRUCZOLY
LOJOWE-MA TO WIELE OSOB I U CIEBIE TEZ PEWNIE BYLY PRZED WYSUSZENIEM
WARG, JEST TO FIZJOLOGIA- OKAZUJE SIE, ZE WIELU PACJENTOW TEGO NIE
ZAUWAZA, BO SIE NIE PRZYGLADA WARGOM JAK JEST WSZYSTKO OK, A PONADTO
GDY WYSYCHAJA WARGI GRUCZOLY SA BARDZIEJ ZAUWAZALNE.
POZDRAWIAM OLA

Żołądek?
drętwienie języka
Powiększony języczek
RKZ
Czy jak sie raz wezmie statyny, to trzeba je brac przez cale zycie?