drętwienie języka

1. Data: 2006-07-02 07:51:57

Temat: drętwienie języka
Od: "Alina" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Mam utrzymujące się od podnad tygodnia (nie non stop) odrętwienie z pieczeniem
górnej powierzchni języka (przód, trochę ponad połowę) i warg ust. Ponadto
lekko opada mi lewy kącik ust. Mam stwierdzony niedowład lewostronny n. VI
(bez ustalonej przyczyny). Czy powyższe objawy mogą świadczyć, że coś się z
VII nerwem dzieje czy raczej na coś innego? Wizyta u neurologa najszybciej za
miesiąc.

Pozdrawiam, Ala

2. Data: 2006-07-02 10:04:32

Temat: Re: drętwienie języka
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekko opada mi lewy kącik ust. (...)
> Czy powyższe objawy mogą świadczyć, że coś się z

Mogą - to co napisałaś, to jedne z najbardziej klasycznych (chociaż nie
wszystkie) objawów niedowładu/porażenia n. twarzowego.
Przyczyny są oczywiście różne i różne jest leczenie.
Poczekaj do wizyty, a wszystko się wyjaśni.
Pozdrawiam.
RR :-)

3. Data: 2006-07-03 16:34:35

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> VII nerwem dzieje czy raczej na coś innego? Wizyta u neurologa najszybciej

Witam!

Nie piszesz nic o przeszłości chorobowej, i swoim wieku. Proponuję
zgłoszenie się do neurologa w trybie pilnym.

Pozdrawiam
regen

Powiększony języczek
RKZ
Czy jak sie raz wezmie statyny, to trzeba je brac przez cale zycie?
Wimiary aorty?
strony z fizyką (elektrostatyką)