Wysychajaca skora pod oczami (od komputera)

1. Data: 2002-09-21 13:15:20

Temat: Wysychajaca skora pod oczami (od komputera)
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlanie mam taki problem. Siedze mnostwo czasu przed komputerem (pisze to
z pracy hehe) i efekt jest taki, ze moja i tak bardzo tlusta skora staje sie
jescze bardziej tlusta (ociekam!), ale oczy wprost przeciwnie: strasznie
wysusza mi sie skora pod oczami. Chcialam sie was zapytac, co stosowac _w
ciącu_dnia_w_pracy pod oczy, zeby nie rozmazywalo makijazu (no, pod same
oczy pudru nie klade, ale wiecie) i nawilzalo, i nie podraznialo. Czy moze
byc zwykly krem pod oczy, jaki stosuje co rano (ja mam miraculum young)? No,
mowie Wam, skora jest suchutenka i piecze. Na powiekach tez.
Z tlusta skora reszty twarzy to ja sobie poradze, ale te oczy, oczy....
pozdrawiam
Kruszyna
PS. Pomijam cienie,jakie sie tworza i kolorek skory, no ale coz. Chodzi mi o
to wysychanie. Mam wrazenie, jakby sie skora miala rozsypac :(

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-21 16:01:34

Temat: Re: Wysychajaca skora pod oczami (od komputera)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 10:22:20 -0700, vanilla sky <v...@p...onet.pl> wrote:
: no ale powiem w koncu co to za krem - advanced eye repair - eye recovery
: complex.

a scisle mowiac - advanced _night_ repair - eye recovery complex :)

specjalnie zajrzalam na strone EL zeby sprawdzic, czy przypadkiem jakas
nowosc sie nie pojawila :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-21 17:22:20

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <m...@p...onet.pl> wrote
> [...]
> PS. Pomijam cienie,jakie sie tworza i kolorek skory, no ale coz. Chodzi mi
> to wysychanie. Mam wrazenie, jakby sie skora miala rozsypac :(

oj, te nasze oczy...
jesli chodzi o zele stosowane w ciagu dnia, na makjaz, to wiem, ze cos
takiego (z zalozenia) ma clinique (to sie jakos nazywa thirsty skin
relief) - ale nie wiem, ja czasem jak lece samolotem, albo jak w pracy czuje
duze napiecie w tamtych rejonach, to stosuje zwyczajny, lekki krem (avene).
nie wiem, czy tak mozna, ale robie to:)
w kazdym razie, nie przestane nigdy polecac mojego ulubionego kremu, ktory
mnie wrecz uratowal;) pol roku temu zrobila mi sie mianowicie katastrofa
wokol oczu. luszczaca sie skora, glebokie zmarszczki (i to jakies poziome),
w ogole mialam PERGAMIN pod oczami. wygladalam chyba 10 lat starzej. bylam
zalamana. napisalam na forum wizazu.pl no i ktos doradzil mi estee lauder:)
potem weszlam na strone estee lauder (w ogole to osobny temat, strony
internetowe 'lepszych' firm, EL ma zdecydowanie najlepsza) - napisalam do
konsultantki o swoimie problemie i.. bylam mile zaskoczona., na drugi dzien
mialam odpowiedz, gdzie zostal mi polecony odpowiedni krem. napisalam znow z
zapytaniem, czy to aby na pewno sie nadaje dla mlodej skory.. na to ona mi,
ze ich kremy dopasowywane sa do problemow skory a nie do wieku. naaprawde,
bylam pod wrazeniem, ze tak szybko odpisuja, zajmuja sie klientem (nawet
potencjalnym) - takie cos lubie.
no ale powiem w koncu co to za krem - advanced eye repair - eye recovery
complex. od razu mi bardzo pomogl, a po kilku miesiacach stosowania zniknely
mi (ufff) te glebokie zmarszczki, ktore pojawily sie tak nagle i w sumie nie
mialy prawa w moim wieku;)
w kazdym razie stotusje ten krem do dzis, rano i wieczorem (teraz
profilaktycznie), od czasu do czasu uzyje innego, ale zawsze wracam do tego.
jest drogi, ale oplaca sie.. jest tez bardzo wydajny - stosuje go czesto, a
mam juz ponad pol roku.
hehe, rozpisalam sie, no ale mam slabosc do tego kremu, bo zakoncyl bardzo
mroczny okres w moim zyciu;)
polecam i pozdrawiaam
wanilia

1. Data: 2002-09-21 19:55:29

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote

> a scisle mowiac - advanced _night_ repair - eye recovery complex :)

potejto, potato...;)

> specjalnie zajrzalam na strone EL zeby sprawdzic, czy przypadkiem jakas
> nowosc sie nie pojawila :)

no! i takich ludzi jak Ty nam trza!;)))
vs

1. Data: 2002-09-23 13:25:21

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zniknely
> mi (ufff) te glebokie zmarszczki, ktore pojawily sie tak nagle i w sumie

Ufff, rada jest swietna, ale niestety nie na moja kieszen :)
Coz zostane przy kremiku zwyklym, a jak mi sie cosik rozmaze, to coz...
Lepiej miec rozmazany puder (ktory mozna poprawic) niz piekace powieki i
skore pod oczami, sucha jak wior w dodatku :)
Dzieki za rade :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-23 14:28:30

Od: "barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ufff, rada jest swietna, ale niestety nie na moja kieszen :)
> Coz zostane przy kremiku zwyklym, a jak mi sie cosik rozmaze, to coz...

Sprobuj serum pod oczy Dermiki ( kiedys z serii "Satysfakcja", ostatnio nie
widac go w sklepach, "Dermicea" w aptekach tez jest niezla, ale moim zdaniem
ciut gorsza). Mnie kiedys uratowalo i nie uczula. Twoje problemy z
wysychaniem, zaczerwienieniem itp. nie musza byc od komputera, tylko pewnie
jakies uczulenie. Polecam, nie jest najtansze, ale na polska kieszen.

pozdr barbet

1. Data: 2002-09-24 11:27:19

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pewnie
> jakies uczulenie. Polecam, nie jest najtansze, ale na polska kieszen.

O, serdeczne dzieki!
Z uczuleniem to masz racje, moze mam tez na kota.
Pozdrawiam
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."