Wywiad z Trollem

11. Data: 2018-02-24 22:18:13

Temat: Re: Wywiad z Trollem
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wywinął kozła przez swoje

wybujałe

> ambicje.

i znalazł się po drugiej stronie,

> I tyle.

J.w.
Żeby była jasność.

--
XL

12. Data: 2018-02-25 06:27:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-24 o 18:52, XL pisze:

> Czy ktoś zrozumiał to ,,słowo pisane" powyżej? - proszę o jakieś przystępne
> tłumaczenie ?

Chyba chce mnie urazić, ale to tylko hipoteza :)

Dębska

13. Data: 2018-02-25 06:52:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-24 o 17:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski"  napisał w wiadomości grup

> Znów kłamiesz, nic nowego - iksele uważa za trolla, i iksela od razu z
> paszczo wyskoczyła. No ale po poszukującego silnego pana przemysława
> dębskiego nikt nie spodziewa się umiejętności rozumienia słowa pisanego.
> Kontynuuj zdziro.

A na rano, na kaca, polecam ci okład na głowę z kilograma fotonów
rozpuszczonych w wodzie. Tylko takich z warzywniaka, nie z hipermarketu.
A swoją drogą, przeprosiłeś już Pszemola za nazwanie niedoedukowanym
matołkiem w trakcie prezentowania własnej ignorancji (wiem, wiem,
chciałeś zaprezentować coś zupełnie innego)?

Dla niepamiętających:
https://groups.google.com/forum/#!original/pl.sci.ps
ychologia/lgoHCOxqnC0/hK9AiqBVAAAJ

Dębska

14. Data: 2018-02-25 09:06:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2018-02-24 o 17:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>A na rano, na kaca, polecam ci okład na głowę z kilograma fotonów
>rozpuszczonych w wodzie.

Spoko po imbecylu debskim, szukającym silnego pana, można spodziewać się
takich metod. Dziękuje nie skorzystam
To zapewne jakieś rozwiniecie ikselowej teoryji o wodzie co pamięta.
Kontynuuj, zdziro.

15. Data: 2018-02-25 09:38:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Chyba chce mnie urazić, ale to tylko hipoteza :)

Obstawiam, że raczej komplement - ktoś ,,poszukujący silnego pana
Przemysława Dębskiego" ... nie spodziewa się... czegoś tam ?

--
XL

16. Data: 2018-03-08 07:47:27

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-24 o 16:58, Ghost pisze:

> [...]
> paszczo wyskoczyła. No ale po poszukującego silnego pana przemysława
> dębskiego nikt nie spodziewa się umiejętności rozumienia słowa pisanego.
to moze podam kawe :]

--
gazebo

---
Avast.

17. Data: 2018-03-08 07:54:35

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

UWAGA!
Osobom, które nie ukończyły podstawówki, czyli analfabetom, kawy nie podajemy!

18. Data: 2018-03-08 07:59:05

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 06:54, i...@g...pl pisze:
> UWAGA!
> Osobom, które nie ukończyły podstawówki, czyli analfabetom, kawy nie podajemy!

to dlaczego jestes taka pobudzona?

--
gazebo

---
Avast.

19. Data: 2018-03-08 12:22:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoje pobudzenie zamgliło ci widzenie.

20. Data: 2018-03-08 12:41:49

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 11:22, i...@g...pl pisze:
> Twoje pobudzenie zamgliło ci widzenie.

a zycze ci pobudzenia, bez wzgledu na wiek to pomaga

--
gazebo

---
Avast.

Vive la France!
E viva Espa?a!
dla Zbigniewa Gotkiewicza upominek - rzecz o trollach;)
Co nas czeka?
Fundament mojej Teorii Wszystkiego