Wywiad z Trollem

21. Data: 2018-03-08 13:25:37

Temat: Re: Wywiad z Trollem
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, pobudzam się tym, czym trzeba - nie potrzebuję gierek. Kawy też nie. Kawa
działa na mnie usypiająco.

22. Data: 2018-03-08 13:28:40

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 12:25, i...@g...pl pisze:
> Dziękuję, pobudzam się tym, czym trzeba - nie potrzebuję gierek. Kawy też nie. Kawa
działa na mnie usypiająco.

pomijajac fakt, ze kobieta nie jestes, to kazda istote cos pobudza,
ciebie zarcie, stad jestes taka a nie inna

--
gazebo

---
Avast.

23. Data: 2018-03-09 19:36:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Żarcie to ciebie.
Ja lubię JEDZENIE.
DOBRE.

24. Data: 2018-03-10 06:38:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 lutego 2018 17:58:32 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Znów kłamiesz, nic nowego - iksele uważa za trolla, i iksela od razu z
> paszczo wyskoczyła. No ale po poszukującego silnego pana przemysława
> dębskiego nikt nie spodziewa się umiejętności rozumienia słowa pisanego.
> Kontynuuj zdziro.

teraz to mnie zaciekawilo.
dlaczego uwazasz Debskiego za trolla, skoro to ty go wyzswiskami obrzucasz
zdzira nazywajac?

25. Data: 2018-03-10 06:50:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 lutego 2018 18:52:21 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Czy ktoś zrozumiał to ,,słowo pisane" powyżej? - proszę o jakieś przystępne
> tłumaczenie ?
>
> --
> XL

trolle trolluja i innych trollami nazywaja.
sprzedawczyki kraj sprzedaja, wraz z ludnoscia,
i obroncami demokracji sie nazywaja.
kurwy ludzkie sa mordercami i dewiacje wszystkim normalnym zarzucaja.
zlodzieje nie moga przebolec, ze ktos cos dal "plebsowi".

tylko ikselkus tez patrz na to, czemu terazniejsi rozdaja, zamiast miec
dobro narodu na wzgledzie.

jacek

Vive la France!
E viva Espa?a!
dla Zbigniewa Gotkiewicza upominek - rzecz o trollach;)
Co nas czeka?
Fundament mojej Teorii Wszystkiego